צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

05/08/2012

|

13:14

seperator

ניתוח למתיחת זרועות מצמצם את ההיקפים של העור המידלדל, בין אם הסיבה היא לאחר הרזיה מאסיבית תחת לעור, בין אם מכורח הגיל והתרופפות חוזק העור או מסיבות אחרות – לרוב חיטוב הגוף. העובדה שישנו עור מדולדל באזור הזרוע עלולה להיות לרועץ אצל נשים רבות שמעוניינות להיראות טוב יותר ממה שהן כעת, השומנים לא יורדים גם לא יחד עם הדיאטה ואת הכושר "שוכחים" לעשות. לפני הניתוח למתיחת זרועות חשוב מאוד לקבל את מלוא האינפורמציה מהרופא המנתח, ואם אפשרי – להתייעץ עם יותר מרופא מנתח אחד.

לאחר הניתוח לא מופיעות לרוב צלקות אלא בזרוע הפנימית

לאחר הניתוח לא מופיעות לרוב צלקות אלא בזרוע הפנימית


אפשר להשיג במתיחת זרועות – זרועות מתוחות בשעה

הניתוח מתבצע תחת הרדמה, ואורך כשעה, ולא מחייב אשפוז ללילה, אלא משתחררים הבייתה לאחר תפוגת ההרדמה. לגבי זמן התאוששות- הנפיחות לרוב נעלמת לאחר שבועיים אולם בימים הראשונים מורגש כאב, אותו ניתן להפיג באמצעות משככי כאבים מטעם הרופא. החזרה לעבודה יכולה להתרחש כעבור מספר ימים לאחר הניתוח – באופן סובייקטיבי למנותח ולמידת התאוששותו.
ניתוח למתיחת זרועות מצמצם את ההיקפים של העור המידלדל

ניתוח למתיחת זרועות מצמצם את ההיקפים של העור המידלדל


מה לגבי סימנים וצלקות?

לאחר הניתוח לא מופיעות לרוב צלקות אלא בזרוע הפנימית, ואין שטפי דם או חבלות. יש להשמע לתדריך הרופא ולהסיר את התחבושות כשבוע לערך לאחר הניתוח. בנוסף, יש להתחשב בטיב העבודה שאליה חוזרים. רצוי לא לחזור לעבודת מאמץ מקסימלי באופן מדורג וזהיר, על מנת לאפשר זמן התאוששות מרבי ככל הניתן בחזרה למוטב, לפחות בחודש הראשון.

תופעות לוואי וסיכונים
קשה לחזות איך הגוף יתייחס לצלקת שתתהווה בהמשך. הצלקת היא מבית השחי ועד למרפק, ורצוי לבחור רופא ניתוחים פלסטיים מיומן שיש לו מוניטין והמלצות ממטופלים אחרים בתחום. יש לקחת בחשבון כי גם אם הצלקות יתאחו, הן לא תיעלמנה לחלוטין – ורצוי לשמור על איחוי מלא של המקום שנותח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל