צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/07/2012

|

13:09

seperator

גוף חטוב – רזה ומבליט מעט מן השרירים משקף מראה של גוף בריא, גוף שרבים היו מעוניינים בו – משום שזהו צו האופנה. גוף שכזה נטול צמיגים מיותרים הוא גוף שרבים מתאמנים בספורט כדי להגיע לתוצאה הזו, או מתכננים ארוחות ותזונה נכונה כדי להפחית בשומנים. עם זאת, לעתים התוצאות אינן מעניקות 100% ממה שרוצים, ועדיין נשארות "שאריות" – גושי שומן נראים לעין שמייאשים את מי שעובד באופן סיזיפי ו"רודף סביב הזנב של עצמו" כדי לאזן את המשקל ואת המראה כפי שהוא רוצה.

גוף חטוב – רזה ומבליט מעט מן השרירים משקף מראה של גוף בריא

גוף חטוב – רזה ומבליט מעט מן השרירים משקף מראה של גוף בריא


חדש בישראל – מצמצמים היקפים ללא ניתוחים
ישנם טיפולים של הצרת היקפים בלייזר, שבהם מטפלים במקרים "קלילים" של תוספת שומן מוצק שאינו יורד גם לא לאחר דיאטה או פעילות גופנית. השיטה פועלת כך, שממיסים את השומן באמצעות גלי אור – יכול להיות מכשיר לייזר או כל מכשיר שפולט גלי אור באורך מסוים, כך שהאור הופך לחום שימיס את השומן בעומק שכבות העור.
ישנם תקנים לגבי אופן שאיבת השומן וכמויות השומן שניתן לשאוב בבת אחת

ישנם תקנים לגבי אופן שאיבת השומן וכמויות השומן שניתן לשאוב בבת אחת


איך השומן יוצא מן הגוף?
ישנן מספר שיטות להוצאת השומן מן הגוף; האחת היא דרך מערכת הדם והניקוז בגוף, כשהתאים שהומסו על ידי מכשיר הלייזר משתלבים עם מערכת הניקוז. אפשרות אחרת היא לנקז אותו ישירות באמצעות צינורית דקיקה הנכנסת מתחת לעור ושואבת את השומן.

שאיבת שומן – כמה מותר?
ישנם תקנים לגבי אופן שאיבת השומן וכמויות השומן שניתן לשאוב בבת אחת. הרופא הכירורג המתמצא בתקנים יסביר מה האפשרויות העומדות בפניו ועל איזה טיפול הוא ימליץ. ניתן לפנות אל מספר מנתחים פלסטיים על מנת לקבל תמונה אובייקטיבית יותר ולהבין מה המכשור הטכנולוגי שיכול לשרת את המטופל,  אילו תופעות לוואי עלולות להופיע, איך נערך הניתוח או הטיפול וכמה זמן התאוששות יש לאחריו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל