צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

26/07/2012

|

13:40

seperator

קמטי הבעה אלו סימנים קבועים שהגוף רוכש לעצמו, ואמנם לא בהזמנה. כשהגוף מדבר ומקשט את הפנים בסימני ההבעה הללו, יש מי שמעוניין לטפל בהן לאלתר, על מנת להשיב להן את המראה הצעיר יותר. ואמנם, מי שמתחיל לטפל בקמטים מוקדם ככל האפשר, התוצאה תהיה לרוב קמטים פחות מורגשים. תחום האסתטיקה רפואית מציעה פתרונות שונים שניתן להשטיח עימם את עור הפנים, כמו למשל עם הזרקת בוטוקס הקמטים שייכים להיסטוריה. הבוטוקס אינו מחליק את הקמטים, הוא מרפה את השרירים ובכך הקמטים פחות משורטטים. עם הזרקת חומר מילוי, משטחים את הקמטים.

קמטי הבעה אלו סימנים קבועים שהגוף רוכש לעצמו

קמטי הבעה אלו סימנים קבועים שהגוף רוכש לעצמו


אילו סוגים של חומרי מילוי קמטים קיימים?

כשמעוניינים למלא קמטי הבעה, משתמשים בקולגן, בחומצה היאלורנית, בהזרקת סיליקון ואפילו בהזרקה של השומן העצמי של המטופלים. לחומרים הללו ישנם שמות מסחריים שכוללים רסיטלן, טאוסיאל, ג'ובידרם, אסדרם, סקולפטרה, זידרם וזיפלסט, אבולנס וסטילאז'. ישנם עוד עשרות חומרים שהאיגוד האמריקני הקובע את התקנים לשימוש בניתוחים פלסטיים אישר.
כשמעוניינים למלא קמטי הבעה, משתמשים בקולגן

כשמעוניינים למלא קמטי הבעה, משתמשים בקולגן


מהם הסיכונים בהליך הטיפול למילוי קמטים?

הסיכונים הנלווים לטיפול כזה יכולים להיות ביצוע הפעולות על ידי אנשים שאינם מוסמכים לפעילות זו, או על ידי מכונות ואבזור רפואי שאינו עומד בתקנים. כמו כן, עלולות להופיע המטומות – מין שטפי דם שמתחת לעור. יכולות להווצר גם דלקות ונקרוזיס – רקמות מתות או אובדן של העור.

הזרקת החומר באופן קבוע
בטיפול מסוג זה מזריקים את החומר באופן קבוע – זה יכול להיות אלקמיד או סיליקון נוזלי. אילו חומר ההזרקה קבוע, עלולים לקבל גושים שיוצאים ממיקומים ההתחלתי כך ש"יזלגו" אל מקומות אחרים תחת לעור. אם ישנם גושים קטנים או נפיחות תחת לעור ניתן לקבל זריקות אנטי דלקתיות, אולם אם נוצרים גושים גדולים או גרנולומה, יש לפנות אל המנתח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל