צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

24/07/2012

|

16:44

seperator

הניתוחים הפלסטיים יכולים להפוך את העתיד לורוד יותר. למעשה, הם יכולים להפוך את העתיד או את הגוף של המנותחים (כמעט) לאיזו צורה שרוצים.  הקליניקות לאסתטיקה רפואית מציעות שלל טיפולים קוסמטיים ורפואיים במסגרת היכולת הטכנולוגית העכשווית. ההליכים יכולים להסתיים בניתוח פלסטי בודד, ויכולים להתמשך לאורך סדרת טיפולים כמו למשל בהזרקת בוטוקס או ניתוחי חזה מורכבים. באמצעות הכירורגיה, ניתן לעצב את הגוף באופן אחר, להגיע לרמת גימור אחרת מכפי שהטבע והתנאים העכשוויים מעניקים לגוף. במרבית המקרים, לא מדובר בכורח רפואי שיש בו דחיפות אלא מתוך בחירה מלאה של המטופל.

לנתח את החזה
ניתוחי חזה אלו ניתוחים מבוקשים, אולם בניגוד למקובל לחשוב, הם לוקחים חלק גם באוכלוסיית הגברים, אשר מעוניינים לנפח מעט יותר את מראה החזה איתו הם מתהלכים בגלוי, או לובשים על עורו גופיות חדר כושר. כשהניתוחים הללו נעשים על פי צו האופנה, אפשר לראות גלים מתחזקים של אנשים מכל הגילאים, גברים ונשים, שמגיעים לקליניקה כדי לעשות את השינוי המיוחל.

לנתח את האף
ניתוחי אף אלו ניתוחים מקובלים שנעשים החל מהגיל שבו האף פסק מלגדול ועד בכלל. הניתוח יעשה תוך הרדמה מקומית, כשניתן לשלב הליכים רפואיים מול ההליכים הקוסמטיים – כמו למשל תיקון מערות האף לצד שינוי המבנה החיצוני של האף.

להסתכל על העולם אחרת
גם ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר אלו ניתוחים שצוברים תאוצה אצל בעלי ראייה קלוקלת, ומעוניינים להפטר מהמשקפיים או מהעדשות אליהן פיתחו בעל כורחם תלות. הסרת המשקפיים מאפשרת עצמאות גם במשימות כמו ספורט וצלילה, עבודות ריתוך או כאלו הדורשות חבישת מסכה עם עדשות ועוד. לא כולם מתאימים לקריטריונים לניתוח עיניים, על כן יש להשיג חוות דעת רפואית לפני הטיפול.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל