צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/07/2012

|

12:36

seperator

הרמת גוף הינה שיטה חדשה שפותחה לאחרונה המשלבת מספר טכניקות לעיצוב וחיטוב מרכז הגוף. מטרת ההליך הינה לעצב מחדש את מרכזו של גוף הסובל מעור ושרירים רפויים. שיטה זו היא שיטה חדשה יחסית בארץ ומשלבת מספר טכניקות קיימות שמשתנות בהתאם למצבו הייחודי של המטופל. הניתוח לרוב כולל הסרה ועיצוב של עור ורקמות רפויות אחרות וכמובן גם הידוק שרירים בגב, בבטן ובאזורים רפויים אחרים. לרוב הטיפול מתבצע בסדרה ארוכה של טיפולים או בניתוח אחד ארוך באחד מהמכונים לאסתטיקה רפואית בארץ.

ניתוח הרמת גוף מתאים בעיקר לאנשים שסבלו מעודף משקל

ניתוח הרמת גוף מתאים בעיקר לאנשים שסבלו מעודף משקל


למי מיועד הטיפול ?

ניתוח הרמת גוף מתאים בעיקר לאנשים שסבלו מעודף משקל מסיבי והצליחו להוריד קילוגרמים רבים ממשקלם. כתוצאה מהורדה זו במשקל נותרו עודפי עור שאינם יכולים להתכווץ למימדי הגוף החדש בשל המתיחה הרבה שהעור חווה בעבר. כדאי לבצע ניתוח זה רק לאחר שהאדם הגיע למשקל הסופי שלו מכיוון שעודפי עור נוספים עלולים להיווצר עם המשך ההרזיה.
הטיפול מתאים גם לאנשים שמסיבה כלשהיא, גנטית או סיבה של גיל, איבדו את גמישות עור

הטיפול מתאים גם לאנשים שמסיבה כלשהיא, גנטית או סיבה של גיל, איבדו את גמישות עור


האם הניתוח פותר בעיות של משקל עודף ?

חשוב לדעת שניתוח זה לא פותר בעיות של משקל עודף והוא אינו מיועד לאנשים שסובלים ממשקל יתר. הטיפול הוא למעשה טיפול משלים שנועד לבוא לאחר הורדה מסיבית של קילוגראמים רבים. כיום יש ניתוחי הרזיה רבים שמניבים תוצאות יפות ועל כן הטיפול של הרמת הגוף הינו טיפול משלים לכל אותם ניתוחים לקיצור קיבה, וניתוחים דומים המיועדים להרזיה.

למי עוד מיועד הטיפול ?
הטיפול כמובן שאינו מיועד אך ורק לאנשים שאיבדו משקל רב וכעת עורם נותר רפוי. הטיפול מתאים גם לאנשים שמסיבה כלשהיא, גנטית או סיבה של גיל, איבדו את גמישות עור.  במקרים כאלו העור אינו מתכווץ מחדש ועל כן גם כן, וא יכול להישא מקומט ורפוי על פני שטחים רבים על הגוף. קיצור ועיצוב של העור הרפוי הבליך של ניתוח הרמת גוף או כל טיפול אחר שמתאים יכול להעניק לגוף מראה צעיר ומתוח יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל