צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

14:03

seperator

 

האם אי פעם עלתה בראשך השאלה - מדוע שחקניות קולנוע קמות למחרת בבוקר עם איפור על פניהן, כל - כך יפות בבוקר שבא לבכות, ולעולם כבר לא תוכלי לוותר על השלב בבוקר שבו את מאפרת את עורך לרווחה, ומטפלת בו לבלי סוף? ובכן, שחקניות הקולנוע בוודאי זוכות לטיפול צמוד של מאפרים ואנשי מקצוע, ובטח שלא מצלמים אותן באמת על הרגע הראשון שבו התעוררו בבוקר עם השקיות שמתחת לעיניים. מצד שני, יש היום פתרונות באסתטיקה רפואית שעונים בדיוק על השאלה התמימה הזו. מסתבר שיש פתרון.

 

להתעורר בבוקר ולהתאהב בעצמך

במקום להתאפר בבוקר לפני כל פיפס קטן - לפני שזורקים את הזבל - כי יש סיכוי להתקל בשכן החתיך ואפילו בשכנה המעיקה, לפני שיורדים למכולת כי אולי תמצאי שם כוכב קולנוע או חבר ילדות וכן הלאה, אפשר למצוא פתרון לאיפור קבוע. באותה הטכניקה שבה משתמשים למטרות אחרות כמו למשל בשחזור שד, בצביעת קרקפת וכן הלאה - משתמשים גם כאן. 

 

אילו הכנות עושים לפני הטיפול?

ככלל, לפני ניתוחים פלסטיים עורכים הכנות מיוחדות. ההכנה לניתוח מסוג זה מצריך ניסיונות איפור קובעים למציאת האיפור שיהיה קבוע על העור. לעתים המטופלים נדרשים להסתובב מספר ימים עם המראה של האיפור הניסיוני על מנת לגבש החלטה בעניין. חלק מההכנות שעושים בעניין זה גם לעדכן א הרופא המנתח בכל מגבלה רפואית קיימת - לרבות הרפס שפתיים. 

 

האם ניתן להוסיף נקודת חן באיפור טבעי?

ישנם אנשים שמנסים רק להפטר מנקודות חן וישנם מי שמעוניינים להוסיף אחת כזו אסתטית בדיוק כמו של מדונה, מרלין מונרו, סינדי קרופורד או של ג'ינה גרשווין. למרות שזה לא יחקה באופן מדויק את המרקם של נקודת חן, עדיין ניתן ליצור נקודת חן כזו (אשר תהפוך לירוקה מעט עם הזמן).

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל