צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

17/07/2012

|

17:31

seperator

ליפוליזיס – הוא פירוש שומנים שמתבצע גם בתאי גוף אנושיים. כיום, יש כמעט לכל השיטות ליפוליזיס ביקוש רב, בייחוד כשמדובר בתחום שמשמש כתחליף לסכין המנתחים. ליפוליזיס נקראת גם הצרת היקפים, אולם היא אחת המילים האחרונות בעולם האסתטיקה רפואית, משום החדשנות שבה, והיכולת להשלים את הטיפול בשומנים עקשים שאינם מוסרים גם לא באמצעות דיאטה או תוכנית כושר להרזייה. ליפוליזיס יתאים לפעול גם בגוף נשי, וגם בגוף גברי, על פי מחקרים מדעיים רפואיים בתחום שנערכו על פני שני העשורים האחרונים. כך, נמצאו מעט תופעות לוואי.

למי יתאים לעשות טיפול ליפוליזיס, לאנשים בריאים בדרך כלל

למי יתאים לעשות טיפול ליפוליזיס, לאנשים בריאים בדרך כלל


איך מתבצע הטיפול להמסת שומן?

אל תחת לעור – לשכבות השומן שבשכבת העור הפנימית מוחדר חומר שממיס את תוכן השומן. כיום נעשה שימוש בשם פוספטידיל כולין. החלבון הזה מצוי ממילא בגוף, ותפקידו – לפרק שומנים. לאחר שמחדירים כמות מסוימת שעוזרת לשומן להתפרק, רואים את התוצאות בערך כחודשיים מתחילת ההזרקה. החלבון אינו זר ומוכר לגוף, ומכאן הוא נקלט בהצלחה כדי לפעול ביתר אינטנסיביות.
יש כמעט לכל השיטות ליפוליזיס ביקוש רב

יש כמעט לכל השיטות ליפוליזיס ביקוש רב


אזורי טיפול נפוצים לטיפול בהמסת שומן בזריקה

לרוב מזריקים את החומר לאזור הפנים: אזור הסנטר על מנת לטפל בסנטר כפול, בזרועות ובמותניים והירכיים, בבטן. פעמים רבות לאחר שהשומן הופך לנוזלים ומוצא את דרכו אל מחוץ לגוף, מתעורר הצורך לטפל בעודפי העור המידלדלים, כך שמותחים את העור על פני האיבר וגוזרים את העור העודף.

למי יתאים לעשות טיפול ליפוליזיס?
אנשים בריאים בדרך כלל, שאינם נוטלי תרופות באופן קבוע ושאינם אלרגיים או רגישים לחומר המוחדר לגוף. רצוי להבדק אצל רופא מומחה לנושא, ולהגיע עם בדיקות דם נדרשות לעניין. המסת שומן יכולה להתאים למי שמעוניינים להסיר כמות קטנה עד בינונית של היחס בין כמויות השומן המצוי לשומן הרצוי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל