צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/07/2012

|

12:38

seperator

גוף יפה הוא לא רק דבר נעים בו אלא גם בעל משמעות רבה על הרושם הראשוני שמושאר על אנשים. אנשים עם גוף יפה משאירים רושם רב יותר מאשר אנשים עם מבנה גוף פחות אסטטי. כמובן שמראה הגוף הוא לא הדבר היחיד שמסתכלים עליו, אך אין להמעיט במראה בעת קבלת רושם ראשוני מאדם. כיום בעזרת ניתוחים פלסטים פשוטים יחסית ניתן לשנות את המראה ולשפר אותו בצורה ניכרת.

גוף יפה הוא לא רק דבר נעים בו אלא גם בעל משמעות רבה

גוף יפה הוא לא רק דבר נעים בו אלא גם בעל משמעות רבה


אילו ניתוחים קיימים ?

כיום יש מספר רב של ניתוחים פלסטים שכל אחד נועד לשפר או לתקן איבר אחר בגוף. שאיבת שומן נועדה להיפטר משומן שכלוא בגוף וההיפטרות ממנו בצורה הרגילה של תזונה וספורט כמעט ובלתי אפשרית. ישנם אנשים שסובלים מעודף משקל חמור שעבורם הדרכים הסטנדרטיות לא מניבות תוצאות ועל כן הם מעדיפים לעבור ניתוחים לשאיבת שומן. ניתוח שאיבת שומן הוא הליך מהיר המאפשר להוריד שומן בצורה קלה באופן יחסי.
לרוב ניתוחי שאיבת שומן מתבצעות באזור הבטן

לרוב ניתוחי שאיבת שומן מתבצעות באזור הבטן


ניתוח שאיבת שומן

לרוב ניתוחי שאיבת שומן מתבצעות באזור הבטן, שם מצטברת הכמות הגדולה של השומן. לאחר ניתוח שאיבת שומן לעיתים נשאר עור רפוי בכל איזור הבטן ועל כן מומלץ לבצע גם ניתוח למתיחת העור באיזור הבטן זאת בנוסף לשאיבה. מתיחת הבטן מותחת את העור שנישאר רפוי ועוזרת להחזיר את העור למצבו הטבעי. לאחר הניתוח על המטופל ללבוש בגד מיוחד שישמור על העור המתוח במקומו.

משמעויות הניתוח
כמו כל ניתוח גם הניתוחים הפלסטים טומנים בתוכם סיכונים מסוימים. ניתוחים אלו הם ניתוחים מורכבים פולשנים שלעיתים מובילים לסיבוכים מסוימים. זמן ההתאוששות מהניתוח הוא ארוך ולעיתים מופיעות תופעות לוואי במהלכו. למרות כל זאת משמעות הניתוחים היא אסטרונומית, וכיום אלו מהניתוחים הפופולארים ביותר שקיימים. יש לבחור את המנתח בקפידה ולבדוק היטב את המלצותיו יתרונותיו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל