צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/07/2012

|

12:29

seperator

כולם אוהבים להרגיש יפים ומיוחדים, אין הרגשה טובה יותר מאיזה בגד חדש, תסרוקת מיוחדת או ירידה במשקל. כל אחד אוהב שמסתכלים עליו ומעריכים את החלקים היפים יותר בגופו ומתעלמים מהחלקים הפחות. לעיתים אין מה לעשות והגנטיקה ציידה אותנו בפרט שאנו לא שלמים עימו, אם בעבר היה צריך לחיות בהשלמה עם הפרטים הללו כיום באמצעות ניתוחים פלסטים שונים ניתן ל"תקן" את המראה ולזכות במראה הרצוי.

כל אחד אוהב שמסתכלים עליו ומעריכים את החלקים היפים יותר בגופו

כל אחד אוהב שמסתכלים עליו ומעריכים את החלקים היפים יותר בגופו


אילו ניתוחים קיימים בימינו ?

כיום יש אינספור ניתוחים פלסטים וטיפולים קוסמטים שניתן לבצע על מנת לשפר ולתקן את מראה הגוף. אחד הניתוחים הפלסטים הנפוצים ביותר בימינו הוא ניתוח האף, רבים נולדים עם אף שאינו תואם את ציפיותיהם, כיום בעזרת ניתוח פשוט ניתן ל"סדר" את האף ולהתאימו לרצונותינו. ניתוח נוסף הנפוץ ביותר הינו ניתוח להגדלת חזה, נשים רבות אינן מרוצות מגודל החזה שלהן ועל כן הם הולכות ומבצעות ניתוחי הגדלת חזה. הניתוח הוא ניתוח פשוט יחסי ועלותו לא רבה מידי.
כיום יש גם טיפולים שעורכים זמן קצר ואין צורך לבצע ניתוחים פלסטיים מורכבים

כיום יש גם טיפולים שעורכים זמן קצר ואין צורך לבצע ניתוחים פלסטיים מורכבים


טיפולים קוסמטים

כיום יש גם טיפולים שעורכים זמן קצר ואין צורך לבצע ניתוחים פלסטיים מורכבים. עבור נשים מבוגרות שהגיל החל להראות את אותותיו טיפולי הזרקת בוטוקס הפכו להיות נפוצים. הטיפולים הללו עורכים כרבע שעה לטיפול ואת התוצאות ניתן לראות תוך זמן קצר מהטיפול. כיום טיפולי בוטוקס ניתן לבצע כמעט בכל מקום בוא יש רופא המוסמך לכך, הטיפול לא דורש אשפוז או טיפול מורכב מידי ועל כן ההליך הוא יחסית פשוט.

היכן לבצע את הטיפול ?
טיפולים קוסמטים וניתוחים פלסטים מתבצעים אך ורק על ידי אנשי מקצוע המוסמכים לכך, רופאים פלסטים. למרות הקלות היחסית בה מתבצעים טיפולים אלו בימינו, עדין יש לזכור כי ממדובר לעיתים על ניתוחים לכל דבר ועל כן אין להקל ראש בנוגע לכך. מומלץ לבצע את הניתוח או הטיפול אצל רופאים מומלצים, המלצות ניתן כיום למצוא ברשת האינטרנט או דרך מכרים שביצעו את הניתוח או הטיפול בעבר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל