צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

15/07/2012

|

17:31

seperator

מי שמעוניין לגרש את השומנים מהאזורים השערורייתיים בגוף, יכול לפנות לתחום הספורט והתזונה הנכונה. מצד שני, ישנם אנשים שלא מסוגלים לעסוק בספורט או שהספורט לא מגרש באופן טבעי את אותם שומנים עקשים, וגם עניין הדיאטה לא מצליח לפעול במהירות. כאן יכול להיות שדרושה התערבות של קליניקה לאסתטיקה רפואית, שבה ישנם מכשירים מתקדמים לרבות מכשירי לייזר הפועלים על גלי אור למיניהם – אלו מסוגלים להביא את המטופלים למצב הרצוי בניתוח של כמה שעות. ומה היתרונות והחסרונות של השיטה? חשוב לברר זאת לפני הניתוח.

יכול להיות שדרושה התערבות של קליניקה לאסתטיקה רפואית

יכול להיות שדרושה התערבות של קליניקה לאסתטיקה רפואית


שאיבת שומן בפלג הגוף התחתון

עור עודף באזור המכנסיים הוא אזור מבוקש לשאיבת שומן; ישנה בעיקר שאיבת שומן בירכיים ובישבן, אולם בכל אזור שבו ישנה הצטברות של שומן בתאי הגוף ניתן לטפל באופן נקודתי ולאזן את המראה החיצוני לפי דרישה, המלצה ויכולת. לשאיבת השומן הזו רצוי להתכונן בכמה שלבים: ראשית מסירים את השומן העודף – בדרך של המסת שומן ושאיבתו. לאחר מכן נוצר מצב של עור עודף שיש לטפל בו.
עור עודף באזור המכנסיים הוא אזור מבוקש לשאיבת שומן

עור עודף באזור המכנסיים הוא אזור מבוקש לשאיבת שומן


טיפול בעור עודף

העור העודף מותיר מראה שאינו אסתטי גם לאחר שאיבת השומן. להשלמת הטיפול, ניתן להסיר את העור העודף בניתוח משולב. חותכים את העור העודף, מותחים את הקיים על פני השריר, ותופרים במקומות אסטרטגיים שאינם נראים לעין.

שאיבת שומן באזור הירכיים הפנימיות
באזור המפשעה ישנו לרוב קפל שניתן לטפל בו כמקשה אחת: לשאוב בחלק העליון של הירך, ועד לברכיים. חולים מעל לגיל חמישים זקוקים לעבור חוות דעת מיוחדת מכיוון שהעור פחות גמיש בגילאים אלו ועל כן עלולים להווצר אזורים נוספים עם עודפי עור שאותם צריך לכרות במקום להותיר אותם להתכווץ לבד. יש להתייעץ גם בקשר לגורמי סיכון נוספים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל