צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

09/07/2012

|

13:49

seperator

שטח השימוש סיליקונים באסתטיקה רפואית היה שמור כביכול לנשים. נשים מעצבות את העכוז שלהן, את החזה ואפילו את השפתיים. המראה החיצוני משמעותי ביותר ככל שהקדמה מאפשרת לאנשים להשקיע יותר במראה החיצוני שלהם. כמו הנשים, גם גברים, ולא רק הגבר המטרוסקסואלי- הם לקוחות בקליניקות להשתלות סיליקון על מנת לנפח את אזור החזה באופן קבוע או למשל את אזור התאומים. הגדלת שרירי התאומים  היא אחת האופנות בחדרי הכושר הוא בין המראות השכיחים ביותר שמעצבים את דמותו השרירית של הגבר, ובכך ניתן לתרום גם בעיצוב הפרופורציות בגוף.

שטח השימוש סיליקונים באסתטיקה רפואית היה שמור כביכול לנשים

שטח השימוש סיליקונים באסתטיקה רפואית היה שמור כביכול לנשים


גברים שאוהבים להיראות!

הגבר של היום יוצא למכוני הכושר, אוהב להופיע ברבים, לעשות עסקים, לצאת למקומות הבילוי ופעמים רבות – גם לובש בגדים צמודים או לפחות כאלו שמגלים גם דרך הבדים את קיומם של החיטובים. כאשר הנתונים הגנטיים אינם משחקים לטובת המראה הרצוי, ניתן לפנות למרפאות הקוסמטיקה הרפואית וליצור את התדמית הרצויה. באמצעות שתלים או הזרקת סיליקון.
השתלת הסיליקון תורמת באיברים שאינם סימטריים ורצוי להגדיל בהם את הנפח

השתלת הסיליקון תורמת באיברים שאינם סימטריים ורצוי להגדיל בהם את הנפח


מתי רצוי לעשות השתלת סיליקון אצל גברים

השתלת הסיליקון תורמת באיברים שאינם סימטריים ורצוי להגדיל בהם את הנפח, כמו למשל בבית החזה – הליך שיכול לגרור גם שינויים נוספים כמו למשל ניתוח לקביעת מיקום הפטמה. לאחר השתלת הסיליקון, משלימים את הפעולה בהזרקת ביואלקמיד – שהוא חומר מילוי. בהגדלת חזה, החתך יכול להיות תחת בית השחי כדי שלא להשאיר צלקת במקום גלוי, או בהילת הפטמה.

הגדלת שריר התאומים
חוסר סימטריה בשריר התאומים או בעלי רצון להיראות עם שרירי תאומים בנפח גדול יותר במכון הכושר אלו הקליינטים לטיפול זה. חשוב להתעניין באשר לתופעות הלוואי שנלוות להשתלות סיליקון מסוג זה. ככל ניתוח אחר, ולהשמע להמלצה של לפחות שני רופאים מומחים בתחום השתלת סיליקון לגבר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל