צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/07/2012

|

17:11

seperator

העור שעל פני הגוף הוא איבר עדין למדי, וחשוב מאין כמוהו: באמצעותו הגוף יכול לספוג את הויטמין החיוני D, הוא איבר "נושם" שבאמצעותו הגוף יכול לווסת את הטמפרטורה תוך הזעה, הוא מבודד את הנוזל החוץ תאי בגוף ולא מאפשר לו לצאת החוצה, אוגר חומרי מזון – לרבות שומן, וכן משתייך למערכת החיסונית בגוף כשהוא מונע ממזיקים חיצוניים להכנס אל מערכות הגוף. העור יכול לשקף היטב את הגיל של בעליו, משום שהוא עדין ורגיש לשינויים – שינויי הגיל, האקלים, כוויות וכתמי שמש, צלקות מטראומות שהוא חווה ועוד.

הליך הפילינג העמוק מורכב ודורש אחריות רפואית רבה מאוד

הליך הפילינג העמוק מורכב ודורש אחריות רפואית רבה מאוד


העור יודע לאותת לנו

במקרים שבו העור זקוק לטיפול, ישנה ברוב המקרים תגובה מיידית – הוא הופך למשל יבש, אדמומי, עולים על פני השטח פצעונים ועוד. הטיפול המונע הוא שיכול לגרום לעור להשאר בעל איכויות תמימות ו"בתוליות" ופחות להנזק. בכל מקרה – ישנו טיפול לעור שהחל להראות מעט קמטים או סימנים אחרים – פילינג עמוק – לטיפול בכל בעיות העור.
קוסמטיקאית לרוב מבצעת את טיפול הפילינג על פני שכבת עור חיצונית

קוסמטיקאית לרוב מבצעת את טיפול הפילינג על פני שכבת עור חיצונית


איפה עושים את הפילינג הטוב ביותר?

קוסמטיקאית לרוב מבצעת את טיפול הפילינג על פני שכבת עור חיצונית. לעומת זאת, ישנם סוגי פילינג שונים שבוצעים על פני שכבות העור השונות, כשפילינג עמוק הוא השיטה שאוה מבצעים רופאים שמבצעים ניתוחים פלסטיים. הוא יודע להעריך באילו חומרים להשתמש על מנת לקלף את שכבות העור מהפנים ואיך לטפל.

טיפול מורכב עם תוצאות מרעננות
הליך הפילינג העמוק מורכב ודורש אחריות רפואית רבה מאוד – אולם הוא נמשך זמן קצר יחסית, שמחייב הגעה פעם נוספת לקליניקה. זמן ההתאוששות הוא ארוך יחסית, בדומה למתיחת פנים – עד אשר העור שעבר "טראומה" מסוימת מתאחה ומתאושש. יש להפגש עם המנתח לפני הטיפול על מנת לקבל את כל ההסברים ואפשרויות חלופיות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל