צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

08/07/2012

|

17:04

seperator

הבוטוקס מאפשר לפתור את הקמטים הראשוניים המתגלים על פני העור, וזאת ללא קשר לשאלת הגיל. אצל כל אחד או אחת נתוני העור שונים, והקמטים עלולים להבליח בשלב מוקדם או בשלב מאוחר. החל מגיל שלושים ואולי אפילו בגילאי העשרים המוקדמות ניתן להבחין בקמטי הבעה, ומאז כנראה משאת נפשו של אותו אדם הוא להיראות צעיר יותר, או לפחות לשמור על רמה מינימלית של קמטים. הנטייה היא העמקת הקמטים וחריצת העור כך שגם עם יישורו יתקבלו סימנים. כאשר מטפלים בעור כל עוד הוא רענן יותר ובעל גמישות, הפנים יראו חלקים יותר.

על מנת לטפל בקמטים שבאזור המצח, רצוי לקבל מספר חוות דעת

על מנת לטפל בקמטים שבאזור המצח, רצוי לקבל מספר חוות דעת


הזמן עושה את שלו

חלקי הפנים הם אלו החשופים יותר – הם רגישים יותר לפגעי האקלים והשמש, והם אלו הבולטים ביותר כדי לשקף את גילו של אדם. הקמטים יובחנו יותר אצל בעלי עור שהוא יבש, ומי שניחן בעור שמן, יסבול פחות מקמטים, משום שהשמנוניות שומרת על גמישות ואלסטיות – יחד עם סיבים כמו הקולגן.
מילוי קמטי הבעה בפנים באזור הסנטר יכולים להיעשות גם הם באמצעות בוטוקס

מילוי קמטי הבעה בפנים באזור הסנטר יכולים להיעשות גם הם באמצעות בוטוקס


קמטים באזור המצח

על מנת לטפל בקמטים שבאזור המצח, רצוי לקבל מספר חוות דעת. האם רצוי למלא את התווים שבאזור העיניים, באזור המצח או את שניהם גם – יחד? בכל חלק בפנים, ישנם מספר טיפולי החלקה של קמטים שיכולים להתאים. את הטיפול להחלקת במטים אפשר לעשות בבת אחת – בטיפול מרוכז, המחייב הגעה נוספת מספר פעמים נוספות בטווח זמן של מספר חודשים מפעם לפעם.

קמטים באזור הסנטר
לרוב, הקמטים מתחילים להופיע באזור הסנטר – משום כוח הכבידה ומבנה הפנים – לרבות המקומות בהם קיימים שרירי הבעה. מילוי קמטי הבעה בפנים באזור הסנטר יכולים להיעשות גם הם באמצעות בוטוקס, כאשר לאחר ההזרקה הזו, ממלאים את הקמטים בחומר מילוי כפי שנבחר מראש ומבלי לגרום נזק מיותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל