צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

05/07/2012

|

12:06

seperator

צלוליט (ולא צלוליטיס!) היא תופעת ההשמנה אשר נחשבת בעיני רבות ורבים כתופעה הפוגמת במראה החיצוני, ויש לה גם השלכות בריאותיות שונות. הצלוליט נראה על פני העור כגבשושית קטנה, כשהגבשושיות מתמלאות שומן מקומי בתאי השומן שתחת פני העור. מעל לגיל 9 מספר תאי השומן לא משתנה, אלא הנפח וזה תלוי במרכיבי התזונה ובכמותם בגוף, בחילוף החומרים בגוף ובעוד פרמטרים שלעתים ניתנות לטיפול. כאשר הטיפולים נוסו ולא הצליחו – לרבות דיאטה, ניתן לפנות לשטח האסתטיקה רפואית ולמצוא את הטיפול המקומי המתאים על פי יחס הצלוליט בגוף.

ישנה אופציה של המסת צלוליט באמצעים מתקדמים כמו למשל טיפול במכשירי גלי אור

ישנה אופציה של המסת צלוליט באמצעים מתקדמים כמו למשל טיפול במכשירי גלי אור


איך לטפל בצלוליט?

עד אשר מוצאים פיתרון לבעיית הצלוליט, רצוי לשאול מספר רופאים מומחים על מנת לקבל חוות דעת רבות ככל הניתן לעניין אופן הטיפול. מדובר בניתוחים פלסטיים שלרוב בלתי הפיכים, וישנן שיטות שיכולות להועיל יותר או פחות, לטפל בבעיה באופן הטוב ביותר, מכיוון שלא ניתן להעלים אותה לגמרי. אם ישנה נטייה להשמנה, הרי שהיא לא תיעלם בעתיד אם אותם הרגלי אכילה יחולו.
ישנו עיסוי להפחתת צלוליט אשר מסייע

ישנו עיסוי להפחתת צלוליט אשר מסייע


המסת צלוליט

ישנה אופציה של המסת צלוליט באמצעים מתקדמים כמו למשל טיפול במכשירי גלי אור לרבות המסת צלוליט בלייזר, כאשר שואבים את הצלוליט העודף מהגוף באמצעות צינוריות דקיקות שמוחדרות לגוף, ואפשר אפילו להשתמש בשומן הזה כדי לעצב ללא ניתוח פלסטי חודרני מקומות אחרים בגוף.

אפשרות לעסות את הצלוליט
ישנו עיסוי להפחתת צלוליט אשר מסייע – יחד עם חומר המוחדר בזמן העיסוי אל מתחת לפני העור, להגיע לתאי השון ולהמיס אותו בתוכם, עד כדי כך שהם נבלעים בזרם הדם אולם ההסוואה הזו היא זמנית, ואם ספורט או דיאטה לא מצליחים לסייע בהעלמתו – רצוי לפנות לקליניקות לאסתטיקה רפואית ולשמוע מגוון חוות דעת רפואיות מרופאים מומחים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל