צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

05/07/2012

|

11:55

seperator

הבוטוקס מככב כיום על פניהן של נשים צעירות מעל לאקרני הטלביזיה, זה יכול להיות אמנם מובחן או פחות מובחן במקרים שבהם אפשר לטפל בקמטים בשלב מוקדם יחסית – ואין זה משנה את התוצאה – הפנים אכן נראות יותר צעירות. היתרון שיש לטיפול זריקות בוטוקס הוא היכולת להשאר צעיר לנצח – לפחות באמצעות הצורה החיצונית.נשים, לפחות כך נראה על פניו, חוות באופן טבעי מעט יותר שינויים גופניים לאורך השנים, תהליכים שונים הורמונאליים בגוף ועם זאת השפעותיו של הגיל חלות וכל אלו יוצרים מציאות שניכרת על פני האישה באמצעות הקמטים המשורטטים.

חשוב יותר לברר אודות המרפאה שבה מטפלים

חשוב יותר לברר אודות המרפאה שבה מטפלים


מה עושה הזריקה?
למעשה, מחדירים את הרעלן בוטולינום טוקסין, אשר מופק מחיידק. מדובר על הרעלן הקטלני ביותר אמנם, אולם מדללים אותו לכדי ריכוז בכמות זעירה ביותר, עד לכמה שבה יכול לפעול ולהשפיע על המערכת העצבית – על הפעולה שבין העצב המורה על כיווץ הקמץ ובין השריר שלפיו הקמט משורטט. הטיפול בקמטי ההבעה יהיה נחוץ בכמות של מספר פעמים לאורך שנה.
זריקות בוטוקס אינן מסוכנות כאשר הן נעשות תחת השגחה מקצועית

זריקות בוטוקס אינן מסוכנות כאשר הן נעשות תחת השגחה מקצועית


האם זה מסוכן כבר מגיל צעיר?
זריקות בוטוקס אינן מסוכנות כאשר הן נעשות תחת השגחה מקצועית במרפאות לאסתטיקה רפואית. הטיפול יכול להתאים במיוחד לנשים צעירות אשר מתחילות לעטות על עור פניהן קמטים קלים בלבד – ומעוניינות לטפל בכך לפני שזה יתפתח לכדי קמטים מרובים ועמוקים יותר.

לברר מידע לגבי המרפאה שבה מטפלים
חשוב יותר לברר אודות המרפאה שבה מטפלים – מי איש או אשת המקצוע המטפל ומה ההסמכה שלו, האם ישנן המלצות אודותיו והאם תוכלו להגיע למרפאה כמה פעמים בשנה, כפי שהטיפול דורש. מדובר בטיפול שאינו פולשני אולם עדיין יש בו סיכון מסוים שיש לקחת בחשבון – והשלים אותו באמצעות מילוי קמטי הבעה בפנים – הטיפול המשלים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל