צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

01/07/2012

|

18:11

seperator

הרבה נערים מביטים במראה ושואלים עצמם מה היה קורה וכיצד היו נראים חייהם אם משהו במראה שלהם היה שונה. אם האף היה קטן יותר, האוזניים פחות בולטות, חזה גדול יותר או קטן יותר וכדומה. בשנים האחרונות יותר ויותר נערים מוטרדים מבעיות גופניות אלו ופונים למנתחים ויעצים שונים על מנת לתקן את מראה גופם. על פי האיגוד האמריקאי ב2008 בוצעו מעל 220,000 ניתוחים פלסטיים בנערים, הניתצוחים הנפוצים היו-ניתוחי אף, תיקון אוזניים בולטות, הקטנת חזה ועוד.

המראה הגופני לבני נוער הוא אחד מהדברים החשובים ביותר שבונה את אישיותם

המראה הגופני לבני נוער הוא אחד מהדברים החשובים ביותר שבונה את אישיותם


מדוע בכלל בני נוער מעונינים בניתוחים פלסטים ?

המראה הגופני לבני נוער הוא אחד מהדברים החשובים ביותר שבונה את אישיותם. הערות פוגעניות והקנטות חוזרות ונשנות יכולות לפגוע עד מאוד בדימוי העצמי של בני הנוער ובביטחון העצמי. כתוצאה מכך צעירים רבים פונים למנתחים פלסטיים על מנת לשפר את המראה ולמנוע את ההצקות החוזרות ונשנות הללו. הרבה בני נוער מעידים שהביטחון העצמי והדימוי שלהם השתפר פלאים לאחר שטופלו המגרעות שלהם.
יש להבין ולדעת שבני הנוער הם אלו שיוזמים את הניתוח ולא בשל לחץ הוריהם או לחץ אחר

יש להבין ולדעת שבני הנוער הם אלו שיוזמים את הניתוח ולא בשל לחץ הוריהם או לחץ אחר


בחירת מנתח פלסטי

בחירת המנתח הפלסטי וההחלטה על הניתוח צריכה להיעשות בקפידה רבה עד מאוד. ניתוח פלסטי הוא ניתוח לכל דבר ועל כן יש להיות מודעים לכל ההשלכות השונות שנובעות ממנו. כאשר פוגשים מנתח פלסטי יש לקבל את התמונה המלאה הכוללת את כל הסיכונים הכרוכים בניתוח, משך ההחלמה וכדומה. בעת בחירת המנתח יש לברר אודות מידת ההכשרה שלו, כמה ניתוחים כאלו הוא ביצע, מה התדירות של הניתוח וכמה פעמיים הניתוח הסתבך, מה היו תוצאות הניתוחים שלו באופן אישי ועוד. אין לחשוש מהשאלות הללו כיוון שהן לגיטימיות ומתבקשות.

הכנה לניתוח
יש להבין ולדעת שבני הנוער הם אלו שיוזמים את הניתוח ולא בשל לחץ הוריהם או לחץ אחר. כמו כן על הנערים להיות ריאליים בנוגע לציפיות מהניתוח, זאת על ידי קבלת חוות הדעת הטובה ביותר מהרופא המנתח. על הניתוח עצמו להתבצע במכון מורשה לביצוע טיפולים מסוג זה ושערוך לטיפול בכל סוגי הסיבוכים האפשריים. את הניתוח צריכים לאשר הוריו של הנער או אפוטרופוס מטעמו. הדבר החשוב ביותר לפני הניתוח הוא לבצע את הניתוח בלב שלם. כלומר על הנער לפנות לאופציה זו רק כאשר הוא שלם לחלוטין עם ההחלטה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל