צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

01/07/2012

|

18:07

seperator

העולם המתקדם הביא לחיינו שינויים רבים עד מאוד בכל תחום אפשרי. כתוצאה מפיתוחים טכנולוגיים שונים כיום קל יותר לעבור טיפולים אסטטים שונים וניתוחים פלסטיים על מנת לשמור על יופי וצעירות. כיום קיימים עשרות מכונים שונים כמעט בכל פינה בארץ שמתמחים בהזרקות בוטוקס גם לגברים וגם לנשים זאת על מנת להקנות לפנים מראה צעיר יותר.

זריקת בוטוקס
הזרקת הבוטוקס היא טיפול חדשי שמטרתה העיקרית היא להעלים את סימני הקמטים בפנים. סימנים אלו נוצרים ומופיעים עם הזמן כתוצאה מהבעות הפנים השונות והחשיפה לעור השמש. הבוטוקס הינו רעלן מסוג חלבון שמשמש לרפואה אסטטית משנות ה70. הוא משמש בעיקר לטשטוש הבעות וקמטים. לרוב משתמשים בחומר זה לשרירי ההבעה בין הגבות, בשורש האף ובקמטים במצח.

כיצד מתבצע ההליך ?
הזרקת הבוטוקס מתבצעת בהתאם לאופי הקמטים, תנועת השרירים של האדם ומבנה הפנים הייחודי של כל מטופל. הזרקת הבוטוקס מתבצעת באמצעות מחט זעירה עד מאוד באזורים שנבחרים מראש. הטיפול עצמו לא עורך יותר מחצי שעה. במהלך הטיפול מוזרק החומר לשרירים שנבחרו. בחירת מינון החומר ואזורי ההזרקה הינה חשובה עד מאוד ויש לשים על כך את הדעת. את תוצאות ההזרקה ניתן לראות כבר תוך מספר ימים ומראה הפנים נשאר חלק לתקופה של כארבעה עד שישה חודשים. בישראל הזרקת הבוטוקס נעשית בהתאם להנחיות של מנהל התרופות האמריקאי ועל כן אין לחשוש מהטיפול.

תקופת ההחלמה וחזרה לשיגרה
בניגוד לניתוחים פלסטיים אחרים החזרה לשיגרה וההחלמה מזריקות הבוטוקס היא מיידית. המחט הינה קטנה ביתר ומייד לאחר הטיפול הסימנים נעלמים. תופעות הלוואי להזרקות הן מעטות עד מאוד וחולפות במהירות רבה. לאחר מספר ימים בלבד מהטיפול עצמו חל שיפור משמעותי במראה הפנים והקמטים מתחילים להיעלם. לעיתים לאחר הזריקה נשים מרגישות תחושה מוזרה באזור הפנים וזאת בעקבות ההזרקה לשרירים, כמו כן באזור הזריקה עלולה להופיע נפיחות קלה ואדמומיות שחולפת במהרה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל