צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

01/07/2012

|

18:03

seperator

קעקועים הם אחת התופעות היותר פופולאריות כיום שאנשים מחליטים לעשות במהלך חייהם, בין אם זה קעקוע גדול או קטן. מרבית האנשים אשר עושים קעקוע הם צעירים יחסית ואין זה נמנע שחלק מאותם הצעירים יתחרטו על הקעקוע שעשו ויבקשו להסירו. כיום קיימות אפשרויות רבות להסרת קעקוע, ובעיקר מאז כניסת הלייזר לשוק, החלה מהפכה של ממש באיכות ובקלות ההסרה. הסרת קעקוע בלייזר מאפשרת הסרה של קעקוע מכל מקום בגוף.

קעקועים הם אחת התופעות היותר פופולאריות כיום שאנשים מחליטים לעשות במהלך חייהם

קעקועים הם אחת התופעות היותר פופולאריות כיום שאנשים מחליטים לעשות במהלך חייהם


השיטות השונות להסרת קעקוע

לפני כניסת הלייזר לשוק הסרות הקעקוע היו קיימות שיטות רבות אחרות, אשר לא היו חצי אפקטיביות כמו שיטת הלייזר. לפני הלייזר השיטה הפופולארית ביותר הייתה הסרת קעקוע על ידי ניתוח פלסטי במכון לאסתטיקה רפואית. כמו כן היו קיימות שיטות מעט תמוהות להסרת קעקועים כמו שיפשוף העור בעזרת מי מלח, שיוף העור, קירצוף בעזרת חומרים סבוניים שונים ועוד. שיטות אלו לא רק שהיו לא יעילות, אלא גם השאירו צלקות גדולות על הגוף.
שיטת הסרת קעקועים על לייזר היא שיטה מאוד טובה ויעילה, אך חשוב לדעת כי היא דיי יקרה

שיטת הסרת קעקועים על לייזר היא שיטה מאוד טובה ויעילה, אך חשוב לדעת כי היא דיי יקרה


הסרת קעקוע עם לייזר

שיטת הסרת קעקועים על לייזר היא שיטה מאוד טובה ויעילה, אך חשוב לדעת כי היא דיי יקרה. ההסרה עצמה עצמה אינה כרוכה בכאב, פרט לכאב הכספי, ויש לה יתרון גדול בזמן ההחלמה שהוא מאוד קצר ומגיע עד כמה שעות בודדות בלבד. צבע הקעקועים מוסר על ידי שימוש בקרן לייזר אשר חולפת דרך העור ונספגת בצבע, הספיגה האינטנסיבית של אנרגיית האור גורמת לצבע הקעקוע להתפרק ואז הוא מוסר בידי מערכת הסינון הטיבעית של הגוף.

תופעות לוואי
הסרת קעקוע בלייזר כרוכה לעיתים בתופעות לוואי כמו שינוי צבע העור, נפיחות, צלקות, הופעה של נימים ודליות, זיהומים וקולואידים. אולם אלו הם נדירים יחסית וברוב המיקרים, על ידי בחירה של קליניקה טובה, ניתן להימנע מהם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל