צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/06/2012

|

15:25

seperator

הרושם שאנו אוהבים לעשות הוא לרב להיראות טוב מבלי להתאמץ הרבה. לעתים קרובות הפתרון יהיה כרוך בטיפולים אסתטיים למיניהם כמו למשל הסרת שיער או טיפולי יופי שמייפים או משנים אחת ולתמיד את המראה החיצוני. שינוי שכזה עשוי לגרום לשינוי בדימוי העצמי וברושם הנותר. באמצעות טיפולים באסתטיקה רפואית, אפשר לגרום לטשטוש מראה המקומות שמהם אנו פחות מרוצים. במקביל – התוצאה המתממשת היא מראה חלק. כך גם בכל הקשור להעלמת ורידים. ישנם כיום מוסדות רפואיים רבים שמציעים פתרונות בנושא, כך שהמחירים הופכים מצד אחד לתחרותיים. מצד שני – יש יותר מקומות לבדוק מבחינת אחריות רפואית.

אפשר לגרום לטשטוש מראה המקומות שמהם אנו פחות מרוצים

אפשר לגרום לטשטוש מראה המקומות שמהם אנו פחות מרוצים


העלמת דליות וורידים ברגליים

הדליות הם אותם הורידים בצבעים שונים שבולטים – מבחינת נפח או מראה בצמוד לעור, על האיבר בגוף – לרוב זה יהיה על הגפיים. ויצור בעיה אסתטית שתשווע להפתר, הן משום שזה מצביע על מצב רפואי מסוים – כמו למשל חוסר מעבר חמצן באותו מקום, עייפות, כאבים ואפשרות מופחתת בריפוי פצעים ודלקות באזור.
הרושם שאנו אוהבים לעשות הוא לרב להיראות טוב מבלי להתאמץ הרבה

הרושם שאנו אוהבים לעשות הוא לרב להיראות טוב מבלי להתאמץ הרבה


מי המטופלים שמגיעים כדי לפתור ורידים ונימים ברגליים?

מי שמגיע כדי לעשות העלמת ורידים הוא לרוב נשים בגילאים מבוגרים – אלו חוו לידות, עוסקות בספורט או שעומדות זמן ממושך על רגליהן, והאסתטיקה נמצאת בראש מעייניהן, עד כדי הרצון להעלים את הורידים הללו, שעלולים לבלוט תחת הביגוד.

לאבחן את מקור הבעיה ולטפל
כדי להעלים את הבעיה, חשוב להבין מה מקורה. כירורג לכלי הדם יעשה את הבדיקה באמצעות מכשירי דופלר ואולטרה סאונד, כדי לשלול בעיות בריאותיות מתקדמות יותר מאי הספיקה הורידית. הוא גם ימליץ על אורח חיים שונה מכפי זה שהביא להיווצרות הורידים הבולטים. לרוב, משתמשים בשיטת הסקלרותרפיה, כמו גם אקו – סקלרותרפיה – מייבשים את הוריד באמצעות חומר מטרש וגורמים לו להספג בגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל