צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

18/06/2012

|

13:32

seperator

כמעט לכולם יש את השלב הזה בגיל ההתבגרות או ברגעים מסוימים מיוחדים בחיים שהרצון לעשות קעקוע גובר על המציאות. הרבה אנשים מוצאים עצמם לאחר מספר שנים מתהדרים בקעקוע שעשו בגיל מוקדם או בסיטואציה מסוימת שכבר לא רלבנטית. בעבר קעקוע היה תמידי ולא היה ניתן להסירו בשום מצב, כיום ישנם טיפולים מסוימים שמאפשרים את הורדת הקעקוע או טשטושו באמצעים חדשניים.

כיום ניתן לעשות את טיפולי הסרת הקעקוע בלייזר במספר רב של מקומות

כיום ניתן לעשות את טיפולי הסרת הקעקוע בלייזר במספר רב של מקומות


הסרת קעקוע באמצעות לייזר

טיפולי הלייזר להורדת קעקועים רחוקים מלהיות מושלמים, קיממים מקרים רבים הטיפול פשוט אינו מספיק ואינו אפקטיבי, כמו כן ישנם צבעים עבורם הטיפול בלייזר פשוט לא עובד. טיפול הלייזר עלול להותיר כתמים מכוערים על הגוף מה שמצריך טיפולים חוזרים ונשנים עד לקבלת תוצאות רצויות, לעיתים אף עד עשרה טיפולים ומעלה כאשר עלות כל טיפול הינה מעל אלף שקל.
בעבר קעקוע היה תמידי ולא היה ניתן להסירו בשום מצב

בעבר קעקוע היה תמידי ולא היה ניתן להסירו בשום מצב


הסרת קעקועים באופן כירורגי

במידה וטיפול הלייזר לא עבד או השאיר תוצאות לא טובות ניתן לפנות לטיפול כירורגי להורדת קעקוע. הטיפול נעשה על ידי מומחה כירורגי ממשייף את העור או במידת הצורך אף עושה הסרה כירורגית. הסרה זו מתאימה לכל מי שמעונין להסיר קעקוע ושיטת הלייזר לא התאימה לו. ההסרה נעשית בתנאים סטריילים בהרדמה מקומית תוך כדי ביצוע חתכים שונים באזור העור.

היכן לעשות את הניתוח ?
כיום ניתן לעשות את טיפולי הסרת הקעקוע בלייזר במספר רב של מקומות, יש לבדוק שלמוסדות אלו יש את הציוד המתאים והנכון לביצוע ההסרה. עבור מי שהטיפול אינו מספיק ניתן לבצע ניתוח להסרת קעקוע. חובה לעשות סקר שוק מקיף על מנת למצוא את הרופא הטוב ביותר בתחומו. יש לבדוק שלמנתח יש תעודה המסמיכה אותו ורישיון בתוקף. כמו כן מומלץ לחפש המלצות אודות הרופא ולאחר מכן לקבוע פגישת ייעוץ. בפגישת הייעוץ יש להתרשם ממקצועיותו של הרופא, תיק העבודות שלו והיחס האישי שלו. חשוב לציין שבמקרים אלו למחיר אין את החשיבות המכרעת ויש לבחור את הרופא על פי מקצועיותו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל