צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

18/06/2012

|

13:25

seperator

למראה החיצוני ישנה השפעה רבה על אופי התנהלותנו, על ההרגשה הפנימית שלנו, על הדימוי ועל הביטחון העצמי. הרבה לפני שאדם מסוים מדבר לראשונה, הרושם הראשוני שיותיר אחריו עם כניסתו לתמונה הוא זה שייזכר באופן קבוע, וילווה את אותו אדם לאורך כל זמן ההיכרות עימו ולאחריה. ניתוחים פלסטיים באזור הפנים עשויים לשנות אפוא את המראה הכללי ואת הרושם שמותיר אדם באופן מיידי, מפני שעיני כולם נשואות קודם כל אל הפנים שלו. יש משהו אינטואיטיבי בכך מצד אחד, ומצד שני יש גם משהו מדעי בעיצוב הפנים – באופן סימטרי.

למראה החיצוני ישנה השפעה רבה על אופי התנהלותנו

למראה החיצוני ישנה השפעה רבה על אופי התנהלותנו


סוגים שונים של ניתוחי פנים

ישנם סוגים שונים של ניתוחים – ניתוחי אנטיאייג'ינג, ניתוחים כירורגיים, ניתוחים באסתטיקה רפואית. אלו נחלקים לכל אזור בפנים – בתחום האסתטיקה ניתן לשאוב שומן מהפנים ולמתוח אותם לאחר מכן, להזריק חומרים לעור אשר מחדשים את הסיבים שבונים אותו ומחזקים אותו, ישנם ניתוחים שמשנים לחלוטין את הצורה של איברי הפנים – עיבוי שפתיים, ניתוח אף, טיפול בסנטר שקוע ועוד.
ישנם טיפולי פילינג שאפשר לעשות בבית

ישנם טיפולי פילינג שאפשר לעשות בבית


פילינג לפנים – טיפול קוסמטי בעור

ישנם טיפולי פילינג שאפשר לעשות בבית, וישנם טיפולים שרק אדם מומחה לתחום מורשה לעשות. פילינג כימי למשל שורף את שכבות העור באופן מבוקר בפנים, ולאחר מכן מקלף אותו ממנו. פילינג עמוק הוא תהליך שיש להקדיש לא מעט לא רק בשלבי הפילינג אלא גם בהחלמת העור, ורצוי שהכול יעשה תחת הפיקוח של מומחה לעניין.

טיפול בכתמי עור ובקמטים
כדי לעשות סוגים שונים של טיפולי קוסמטיקה ואנטיאייג'ינג, רצוי להתעורר בזמן. טיפול מוקדם בעור יכול למנוע הווצרות קמטים בגיל מוקדם יחסית. זה מתחיל במשיחת קרמים שונים לטיפוח העור, ובהמשך – הליכה למומחה בטיפול העור,  כדי למצוא אחד מבין מגוון טיפולים אפשריים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל