צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

17/06/2012

|

17:21

seperator

היום כדי להאט את הזדקנות העור – גברים ובעיקר נשים ממהרים אל מרפאות לאסתטיקה רפואית, על מנת להסיר את נזקי השמש, כתמי עור – כמו למשל אדמומיות ומטפלים בהרס תאי העור העליונים. הפעולה של הפילינג היא בעיקר החלקת הקמטוטים – קמטים ברמת עומק קלה ובינונית על עור הפנים. הרופא המומחה מחליט אם סוג הטיפול יכול להתאים לרמת מצב העור על הפנים, ומציע בין השאר טיפולי פילינג או מזותרפיה – ואפשר להשתמש גם בבוטוקס ובחומרי מילוי. לכל שיטה יש את היתרון שלה. בפילינג ישנם שלבים שונים שיכולים להועיל לרמות שונות של פגיעת העור.

הפילינג העמוק יוצר כוויה על פני העור – והוא מגיע עד לשכבות העור התחתונות

הפילינג העמוק יוצר כוויה על פני העור – והוא מגיע עד לשכבות העור התחתונות


פילינג עמוק – למה הוא טוב?

הפילינג העמוק יוצר כוויה על פני העור – והוא מגיע עד לשכבות העור התחתונות. אותה הכוויה גומת לכך שהעור נשרף נין לקילוף – ולאחר הסרתו יכול להוביל להתחדשות רקמות העור – כשהעור החדש הוא בריא יותר, בלתי נגוע בנגעים החיצוניים, והוא מתוח יותר. פילינג עמוק מוגבל אך ורק לאזור הפנים.
חשוב לברר מי הוא אותו מטפל פילינג שיעשה לכם את הבדיקה ובמידת הצורך לצבור לגביו גם המלצות

חשוב לברר מי הוא אותו מטפל פילינג שיעשה לכם את הבדיקה ובמידת הצורך לצבור לגביו גם המלצות


קילוף כימי –  לפי מידת הצורך

הפילינג העמוק יוצר את הכוויה באופן מבוקר בדומה לכווית שמש ועל ידי משחות וחומרים שהורכבו על פני העור. על מנת להתאים את המרקחת לסוג העור, הקליניקאים מתאימים את ריכוז הפילינג על פי הצורך בהרס של שכבות העור. ההרס הזה יוצר דלקת שמלווה את התהליך לאורך הימים הראשונים לאחר הטיפול, וישנה נפיחות, אודם וצריבה בעור.

איך מקלפים את העור?
הקילוף הכימי של העור יגרום אמנם למעט כאב-  אולם לא יצריך הרדמה. הקילוף נעשה באמצעות ההמסה של העור, כשהטיפול כולו לוקח כשלושים דקות, וכולל ניקוי קפדני של העור לפני התהליך. חשוב לברר מי הוא אותו מטפל פילינג שיעשה לכם את הבדיקה ובמידת הצורך לצבור לגביו גם המלצות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל