צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/06/2012

|

13:42

seperator

המרפאות לאסתטיקה רפואית  מציעות אפשרויות שונות למי שמעוניין לטפל בקמטים שצצו על עור הפנים, או במי שיש לו כתמי שמש על פני העור וגם אדמומיות מסוימת. בפניהם מוצבות אפשרויות שונות לטיפול בעניין, ובין שלל האפשרויות מוצע להם טיפול פילינג עמוק לשיפוץ ולשיפור חזות הפנים, ולחלק מציעים מתיחת פנים. חשוב להבין מהו ההבדל בין שני סוגי הטיפולים – שכן הוא מהותי. יכול להיות שרופא אחד ימליץ על דרך טיפול אחת ואחר – על אחרת, אולם חשוב לפני הכול להגדיר מה בדיוק מפריע בעור הפנים, ל מנת שיהיה אפשר לטפל באופן הנכון שיוביל לתוצאה הרצויה.

המסת העור על מנת להצמיח שכבת עור חדשה, בריאה יותר ומתוחה יותר

המסת העור על מנת להצמיח שכבת עור חדשה, בריאה יותר ומתוחה יותר


הגדרת הבעיה והליכה לייעוץ

הייעוץ אמור להנתן מפי הרופא הכירורג, זה שגם ינתח אתכם במרפאתו. תוכלו להתרשם באשר להסמכות שלו שתלויות לרוב במשרד, מהציוד הרפואי ומאופן ההתנהלות שבמשרד, ואם הוא בהכרח נותן פיתרון לאותה בעיה שדיווחתם עליה. נכון, צריך לשמוע חוות דעת מאת רופא כירורג נוסף, ולגבש את הכיוון הנכון, מכיוון שיש כאן אחריות רבה.
מתיחת פנים היא חלק מניתוחי פנים פלסטיים

מתיחת פנים היא חלק מניתוחי פנים פלסטיים


להמיס את העור ללא ניתוח

המסת העור על מנת להצמיח שכבת עור חדשה, בריאה יותר ומתוחה יותר – יש לחדש את העור בטיפול פילינג עמוק. הפילינג הזה חודר שתי שכבות עור עד שמגיע לשכבה התחתונה ביותר. החומר הוא על בסיס פנול, ובתום מריחת החומר יונחו על משטח הפנים המרוח פלסטר ונים בצורת פסיפס. אותם פלסטרים נשארים על פני העור לאורך יממה ומוסרים. מורחים על העור אבקה בשם דרמטול והיא תורמת בחידוש הקולגן בעור.

למתוח את הפנים – אחד הטיפולים המבוקשים
מתיחת פנים היא חלק מניתוחי פנים פלסטיים. במהלך הטיפול הזה מותחים את עור הפנים תוך ביצוע חתכים בצידי הפנים. לוקחים את העור הרפוי והמקומט, מותחים אותו ואת היתרה חותכים. את מה שנותר מהדקים בחזרה על הפנים ועל גבי העור הזה ניתן לבצע טיפולי פנים נוספים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל