צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

14/06/2012

|

13:39

seperator

במשך החיים, העור שמצוי על פניו של אדם בא במגע עם חומרים שונים ועלול להיות מושפע מהתגובה עימם – כמו למשל כתמי אור מהשמש, צלקות מכוויות שונות, אלרגיות, לכלוך וגרגירים שסתמו את הנקבוביות בעור ועוד. העור ישתנה בצורה דרסטית גם מתוך שינויים מפנים הגוף, כמו למשל בעיית אקנה, הורמונים או הזדקנות של העור. לעתים, מדובר בגורמים שהם בלתי נמנעים, קשים לעצירה וגורמים לתופעות בלתי רצויות כמו הופעת נימים, פצעונים, צלקות, כווית, כתמים וקמטים. המראה הזה אינו רצוי וכנראה שגם אינו מחמיא.

הטיפול נמשך כשעה, ויכול לאפשר חזרה מיידית לשגרה

הטיפול נמשך כשעה, ויכול לאפשר חזרה מיידית לשגרה


מיצוק עור הפנים

רוב, כשמדובר על מיצוק העור, משתמשים בטכניקות פופולאריות כמו למשל שאיבת שומן מהמקום הייעודי, ומתיחת העור על פני אותו האיבר. ניתן גם לעשות ניתוחים פלסטיים למתיחת העור, עד כדי הסרתו. והצמדת העור הנותר אל השריר שתחתיו. זאת יכולה להיות גם תוצאה של הזרקת חומרי  מילוי מיוחדים. לעומת זאת, ה"טריניטי" משתמש בטכנולוגיה חדשנית – טכנולוגיית לייזר בשילוב RF – טכנולוגיית חשמל דו קוטבית.
במשך החיים, העור שמצוי על פניו של אדם בא במגע עם חומרים שונים

במשך החיים, העור שמצוי על פניו של אדם בא במגע עם חומרים שונים


במה תורם הטריניטי?

העור הופך אחיד, מוסרים ממנו הנגעים שפוגעים בו וגורמים לו להיראות עייף. כך ניתן להגיע גם למראה חלק של עור, תוך הסרת פגמי פיגמנטציה נקבוביות, צלקות, נימים וכתמי גיל. מתחת לעור מקבלים אפשט של מיצוק – וניתן לטפל באמצעות תשע אלומות של לייזר שבונות רקמות חדשות לקולגן.

טיפול משולש
הטיפול נמשך כשעה, ויכול לאפשר חזרה מיידית לשגרה, בניגוד להליכים אחרים מורכבים יותר. למעשה, ניתן להגיע לקליניקה אחת לחודש – עד כחמש פעמים. חשוב להתייעץ עם רופא מומחה לנושא כדי לאבחן התאמה לטיפול. עם זאת, יש בטיפול זה אשר נמצא בשימוש משנת 2005 זה סיכון –  ובעלי סיכון להתקף-לב אמורים לבדוק כשירותם לטיפול זה מראש.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל