צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/06/2012

|

17:25

seperator

מושג שריפת השומן הוא מושג ששגור בלשוננו כבר זמן רב אך בבסיסו הוא לא מדויק. תא השומן אינם נשרפים וכמובן שלא נעלמים. הדבר היחיד שכן נשרף זה האנרגיה שבגוף שלנו. גוך האדם מורכב התאי שומן ורקמות שריר אשר חיות זו לצד זו ולעיתים אף זו על חשבון זו. כמות תאי השומן בגוף היא מוגבלת וכאשר אדם עולה או יורד במשקל אין שינוי בכמות התאים אלא ברמת היקף התאים השומנים.

כפי שהוזכר הדבר היחיד שמשתנה הוא היקף תאי השומן ולא כמותם

כפי שהוזכר הדבר היחיד שמשתנה הוא היקף תאי השומן ולא כמותם


שינוי התא השומני

כפי שהוזכר הדבר היחיד שמשתנה הוא היקף תאי השומן ולא כמותם. כלומר כאשר אדם עולה במשקל קוטר התאים שלו הולך וגדל וכשאדם מוריד במשקל הקוטר קטן. שילוב פעילות גופנית על מנת להקטין את מסת הגוף מסייע להפעיל את השרירים. היתרון של פעילות גופנית טמון בכך שהשריר ממשיך לעבוד גם כאשר הגוף נמצא במצב מנוחה. פעולת השריר היא זו ששורפת אנרגיה. בזמן פעולה השריר למעשה מתחזק ומתנפח, במהלך פעולת השריר עולה מסת השריר ומאחר ששריר שוקל יותר משומן עלולה להיווצר סיטואציה בה אין ירידה במשקל אלא אף עליה.
כפי שהוזכר לעיל למעשה השריפה היא לא של שומן אלא של אנרגיה

כפי שהוזכר לעיל למעשה השריפה היא לא של שומן אלא של אנרגיה


פעילות גופנית על מנת לרדת במשקל

על פי התהליך המוזכר למעלה למעשה פעילות גופנית לא מחייבת להוביל לירידה במשקל ועל כן אין צורך לבחון את המשקל כל הזמן אלא לבדוק את התוצאות על פי המראה הגופני של היקפים ואחוז שומן בגוף. יש לזכור את הנושא הזה היטב ולא לפתח ציפיות שווא בנוגע למשקל אלא ציפיות בנוגע למראה הגוף.

שיטות לשריפת שומן
כפי שהוזכר לעיל למעשה השריפה היא לא של שומן אלא של אנרגיה, שריפת שומן ניתן לעשות באמצעות פעילות גופנית, תהליך זה יראה תוצאות רק לאחר פרק זמן מסוים אך מדובר בתהליך הטבעי והנכון ביותר לשיפור המראה ולשריפת השומן בגוף. למרות זאת ישנם מצבים קיצוניים שעבורם יש לשלב טיפול אחר, קוסמטי לצד תזונה נכונה. ההתאמה של הטיפול הקוסמטי צריכה להיעשות על ידי רופא ויועץ בלבד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל