צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/06/2012

|

17:19

seperator

אם אתם מאלו אשר סובלים מהזעת יתר, אז דעו שאתם חלק מאותם אנשים בעלי אחת התופעות המטרידות ביותר בחיי היום יום. כול יציאה מהבית או אינטרקציה עם אנשים אחרים מעלה קשיים וחששות רבים – איך אני נראה?, האם הם רואים את הזעה שלי?, האם אני יכול ללחוץ את ידיהם מבלי שהם ירתעו? ועוד. רוב החששות הללו מובילים לדבר אחד – ירידה בביטחון העצמי ובתפקוד היום יומי.

כיום ידועים לרפואה שני גורמים עיקריים להזעת יתר והם הגורם הפסיכולוגי והגורם הביולוגי.

כיום ידועים לרפואה שני גורמים עיקריים להזעת יתר והם הגורם הפסיכולוגי והגורם הביולוגי.


בין הזעה להזעת יתר?

הזעה הינה תופעה תופעה טיבעית בה הגוף משחרר נוזל אשר מורכב ברובו ממים דרך בלוטות הזיעה על מנת לקרר את הגוף על ידי הוצאה החוצה של חום (אשר נמצא בנוזל). הזעה מתרחשת, אם כך, בעיקר בימים חמים או לאחר פעילות גופנית על מנת לשמור על חום גוף מסוות ותקני. הזעה הינה תופעה אשר מתרחשת אצל כל היונקים הקיימים כשההבדל ביניהם הוא דרך מקום ההזעה. הזעת יתר לעומת זאת היא תופעה הידועה בשם היפרהירדוסיס ובה מופרשת הזיעה ללא קשר לחום הגוף.
הזעה הינה תופעה תופעה טיבעית בה הגוף משחרר נוזל אשר מורכב ברובו ממים

הזעה הינה תופעה תופעה טיבעית בה הגוף משחרר נוזל אשר מורכב ברובו ממים


הגורמים להזעת יתר

כיום ידועים לרפואה שני גורמים עיקריים להזעת יתר והם הגורם הפסיכולוגי והגורם הביולוגי. מההיבט הפסיכולוגי, הזעת יתר יכולה להיגרם כתוצאה מחרדה, לחצים, רגשות עזים וכדומה ומבחינה ביולוגית, ההזעה נגרמת כתוצאה ממחלה כמו שחפת או סרטן או כתוצאה ממשהו גנטי.  כמו כן, סיבה נוספת להזעת יתר יכולה להיות תגובת לוואי לתרופות מסויימת כמו אינסולין (אשר ידועה בגרימה להזעת יתר) וכן נשים בתקופת גיל המעבר.

טיפולים בהזעת יתר
כיום קיימים מספר טיפולים לתופעת הזעת היתר והם נחלקים ל-3: טיפול חיצוני – כגון משחות וספריים למיניהם, אלו לרוב עוזרים לאנשים אשר הזעת היתר שלהם אינה כה חמורה והם לעיתים רחוקות גורמים לתופעות לוואי. טיפול פנימי לא כירורגי – בעיקר מדבר על הזרקת בוטוקס אשר חוסם את העצבים שגורמים להזעת יתר וטיפול כירורגי אשר בו מבצעים ניתוח במרפאה לאסתטיקה רפואית ומנתקים בצורה ישירה את העצבים שאחראים להזעת היתר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל