צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/06/2012

|

17:23

seperator

בשנים האחרונות הגיעה לאסתטיקה הרפואית בארץ שיטה חדשה לצמצום היקפים. שיטת הצרת היקפים זאת מתבצעת ללא ניתוח, כל הטיפול נעשהבאמצעות מכשיר הנקרא מקסימוס המציע טכנולוגיה חדשה להסרת שומנים מהגוף ללא הצורך בניתוח. מכשיר זה מציע פריצת דרך בכל התחום של הצרת היקפים כיוון שהוא הופך את הטיפול לנגיש יותר לכלל האוכלוסיה. לאחר הטיפול יכולים הלקוחות לחזור לשגרה באופן מיידי ללא זמן החלמה מיותר, אשפוז או כל בזבוז זמן אחר.

בשנים האחרונות הגיעה לאסתטיקה הרפואית בארץ שיטה חדשה לצמצום היקפים

בשנים האחרונות הגיעה לאסתטיקה הרפואית בארץ שיטה חדשה לצמצום היקפים


מה עושה המכשיר ?

המכשיר מצליח ללא התערבות כירורגית לשחרר שומן נוזלי מתאי שומן שנמצאים בשכבת השומן. למעשה המכשיר מצליח להזיז את השומן שהופרש החוצה מהתאים דרך מערכת הניקוז הלימפה דרך ההפרשות הטבעיות של הגוף. כך למעשה יורד אחוז השומן של הגוף והמראה של האדם משתפר פלאים ללא כל התערבות כירורגית. טכנולוגיה זו מאפשרת לבצע הצרת היקפים בבטן, בירכיים ואף להידוק העור בזרוע.
הטיפול עצמו אורך כחצי שעה ואת התוצאות ניתן לראות לאורך זמן

הטיפול עצמו אורך כחצי שעה ואת התוצאות ניתן לראות לאורך זמן


כמה זמן לוקח הטיפול ומתי רואים תוצאות ?

הטיפול עצמו אורך כחצי שעה ואת התוצאות ניתן לראות לאורך זמן. המכשיר נבדק במחקרים רבים ובארצות הברית המכשיר בשימוש כר למעלה משלוש שנים. השיפור במראה ניראה כבר לאחר מספר טיפולים וההמלצה היא לבצע לפחות עשרה טיפולים כאלה.

כיצד מתבצע הטיפול עצמו ?
המכשיר עובד בשיטת השילוב של גלי רדיו וסימולציה של רקמת השריר. גלי הרדיו עצמם מחממים את רקמת העור העמוקה, החימום מרחיב את דופן תאי השומן ומאפשר לשומן הנוזלי לצאת החוצה מהתאים. הגירוי של הרקמה השרירית מתבצע במספר מישורים וניתן לשלוט על עוצמת הכאב על ידי גובה רוחב הגל. הפעלת רקמת השריר מאפשרת להניע את השומן העודף אל מחוץ לעור.השילוב בין גלי הרדיו לסטימולציה של השריר גורם לחימון הומוגני, חימום זה מאיץ את זרימת הדם וניקוז הלימפטי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל