צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/06/2012

|

17:12

seperator

פטריות בציפורניים, כמו כל מפגע אסתטי אחר, יכולות להשפיע ולפגוע במצבו הפיזי והנפשי של האדם הסובל מהם. פטריות בציפורניים יכולות גם להוביל לבעיות רפואיות נוספות כמו הופעה של חיידקים מסויימים וסיבוכים אלרגיים שונים. פטרת בציפורניים היא אחת מתוך 5 סוגי פטרות עור שקיימות: פטרת הקרקפת, פטרת רגליים, פטרת זקן, פטרת פנים ופטרת ציפורניים – היא גם הנפוצה מבין ה-5.

כאשר אתם מזהים סימנים ראשונים לפטרת בציפורניים יש לפנות במהרה למרפאה

כאשר אתם מזהים סימנים ראשונים לפטרת בציפורניים יש לפנות במהרה למרפאה


על הפטרת

כאשר הפטרייה נכנסת אל הציפורן, התהליך שמתרחש בעקבות כך הוא מהיר מאוד וניתן אמנם להבחין בסימנים חיצוניים דיי ברורים כמו כתמים על הציפורן אך מה שלא ניתן לראות הוא את ההתפשטות הפנימית של אותה פטרייה אל תוך חלל הציפורן. במשך השנים התפתחו מספר שיטות שונות בעזרתם ניתן לטפל ולהיפטר מהופעה של פטריות בכלל ובציפורניים בפרט. טיפול בפטרת ציפורניים יכול להיעשות באמצעים שונים ביניהם משחות, לקים וכדורים, אולם למרות זאת ישנם לא מעט מקרים בהם אותם טיפולים הם פשוט לא מספיק יעילים. כיום ידוע כי הטיפול היעיל והפשוט ביותר הוא הסרת פטרת ציפורניים בלייזר. זהו טיפול יחסית מהיר וחדיש אשר איננו מלווה בכאבים ואינו דורש סבלנות והשקעה מצד המטופל.
היתרון הגדול ביותר בשימוש בלייזר הוא בכך שהתהליך מתרחש ללא כל כאב נלווה

היתרון הגדול ביותר בשימוש בלייזר הוא בכך שהתהליך מתרחש ללא כל כאב נלווה


איך זה עובד?

כאשר אתם מזהים סימנים ראשונים לפטרת בציפורניים יש לפנות במהרה למרפאה הקרובה על מנת לזהות בוודאות כי מדובר בפטרת. טיפול מהיר יכול למנוע את התפשטות הפטרת לעור – דבר אשר יכול להוביל לסיבוכים נוספים שחלקם אף יכולים להיות מסוכנים. הסרת פטרת באמצעות פועלת כך שהלייזר חודר את תוך חלל הציפורן ושורף את הפטרייה.

יתרונות הטיפול?
היתרון הגדול ביותר בשימוש בלייזר על מנת להסיר את פטרת הציפורניים הוא בכל שהתהליך מתרחש ללא כל כאב נלווה. בנוסף לכך, לטיפול יתרונות רבים כמו קלות הטיפול (לא קיים אי נוחות בביצועו), הטיפול נחשב למהיר יחסית וניתן להעלים את הפטרת לחלוטין תוך מספר מפגשים בודדים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל