צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

05/06/2012

|

16:49

seperator

תופעת הורידים ברגליים ("דליות") אינה רק מטרד באסתטיקת הגוף, מדובר על סממן לתופעה בריאותית שמחייבת טיפול. כך או כך, המשמעות של ורידים בולטים ברגליים היא העברת דם ותזונה לקויה בדרך חזרה למשאבת הלב. ישנם בורידים שסתומים שמתניעים את הדם באופן חד צדדי. ואם ישנה בעיה בשסתום אחר, עלול להווצר "פקק" והדם לא יתחמצן מחדש. הנזק שנעשה כבר אינו יכול להיות מתוקן, אלא מבחינה אסתטית. לכן, השינוי שנדרש אינו רק בתחום האסתטיקה רפואית, אלא גם בתחום הרפואי – יש ללכת לרופא לכלי דם ולברר מה ניתן לעשות כדי שהתופעה לא תשנה ולא תתפשט עוד.

תופעת הורידים ברגליים (

תופעת הורידים ברגליים ("דליות") אינה רק מטרד באסתטיקת הגוף


טיפול בורידים ברגל באמצעות ניתוח?

ההליך הזה נקרא גם Stripping. מטרתו – לחתוך החוצה את הוריד הסתום אל מחוץ לגוף באמצעות חתך לאורך הוריד. לרוב ישנם אחוזי כישלון גבוהים בשיטה זו וכן זמן החלמה ארוך יחסית הכולל כאבים וקושי בתפקוד. הסיבוכים הנוספים עלולים להתרחש עקב ההרדמה המקומית, זיהומים או פגיעה באברים אחרים בגוף. הניתוח הזה יתאים יחד עם התייחסות של רופא מומחה למי שיש לו היסטוריה רפואית קשה או לבני 60 ואילך.
השינוי שנדרש אינו רק בתחום האסתטיקה רפואית

השינוי שנדרש אינו רק בתחום האסתטיקה רפואית


טיפול הסרת ורידים באמצעות אנרגיית הרדיו או לייזר

מטרת הטיפול הזה – להמיס את הוריד החולה תוך שימוש באמצעים חודרניים. אל הוריד החולה יוחדר סיב אופטי שיפלוט קרן אנרגטית שתרתיח את הוריד ותגרום לו לנזק ולסתימה. החומר שנמס נטמע בגוף וכך הוא נעלם. הפעולה הזו מתרחשת תחת הרדמה מקומית. השיטה לא תתאים לכל אחד שכן היא מותאמת לפי סוג עור, אולם זמן ההחלמה קצר.

סקלרותרפיה מונחית – אולטרא סאונד
האולטרא סאונד יכול לשמש כתחליף שאינו פולשני לניתוח העלמת ורידים. מזריקים אל הוריד פולידוקנול – חומר מוקצף שיגרום לכיווץ הוריד. המהלך יוביל לדלקת מודעת מראש וכך הוריד נטמע בגוף ונעלם. טיפול זה נעשה ללא הרדמה או ניתוח, ויכול להתאים בכל מצב בריאותי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל