צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

05/06/2012

|

16:44

seperator

הזעת יתר אינה בעיה של פלח אוכלוסיה ממוקד – אינה מיוחסת רק לגברים, רק לספורטאים, רק למבוגרים – מדוגר על תופעה שאוחזת בכל המינים, הגזעים, הגילאים בעלי משלח יד שונה ותחביב שונה. למעשה, הגורם להזעת יתר הוא בעיקר גנטי, והוא נגרם באופן ישיר או עקיף מנתונים שונים בגוף: זה יכול להיות גורם נרכש – כמו למשל הזעת יתר בבית השחי ובכל הגוף לבעלי משקל עודף כאשר שכבת השומן מבודדת את הגוף בטמפרטורה חמה מצטברת שאינה מגיבה לקירור חיצוני, גידולים שהם ממאירים, מחלות נוירולוגיות, מחלות עור, חוסר איזון הורמונלי ועוד.

כאשר בגוף ישנו עודף של אדרנלין, הגוף יגיב לכך כאילו הינו במצב של היפר אקטיביות

כאשר בגוף ישנו עודף של אדרנלין, הגוף יגיב לכך כאילו הינו במצב של היפר אקטיביות


היפראקטיביות ועודף אדרנלין

כאשר בגוף ישנו עודף של אדרנלין, הגוף יגיב לכך כאילו הינו במצב של היפר אקטיביות, ועודף החום המצטבר עקב פעילות רבה מצריך ויסות אקלים של הגוף באמצעות הזעה. בנוסף, ישנן בעיות בויסות סוכר כמו למשל בעיה שיש לה קשר לבלוטת התריס וגורמת לחילוף חומרים מהיר מאוד. בעקבות העניין יפלט חום ומערכת ההזעה תחל לפעול.
כמה וכמה פתרונות כיום גם לתופעה כוללת וגורפת בשלל אברי הגוף של הזעת יתר

כמה וכמה פתרונות כיום גם לתופעה כוללת וגורפת בשלל אברי הגוף של הזעת יתר


התמקדות בפתרון לבעיה

ישנו טיפול בהזעת יתר – בעיקר ממוקדת שמאפשר לשכוח מהתופעה באופן נקודתי. מדובר בטיפול בהזעת יתר באמצעות בוטוקס. הבוטוקס מנטרל את הבלוטה בכך שאינו מאפשר להעביר אל הבלוטה פקודה להזיע, ממערכת העצבים. יש לחזור על ההליך פעמים נוספות במרווח של כמה חודשים בין טיפול לטיפול.

הזעה כללית – איך פותרים?
יש כמה וכמה פתרונות כיום גם לתופעה כוללת וגורפת בשלל אברי הגוף של הזעת יתר. ישנו קרם שמורחים על פני העור והוא יכיל אלומיניום כלוריד, יש ניתוח סמפט קטומי שבאמצעותו מנתקים את העצב מן הבלוטות, או שאיבה של הבלוטות בבית השחי. עצם קיומם של כמה פתרונות הם חלופה לניתוחים פלסטיים ומאפשרים יכולת לברור את הטיפול הרצוי מבין המבחר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל