צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

04/06/2012

|

13:04

seperator

בטן שיש לה מראה מחוטב כיום יכולה להיות תוצר מחושב מראש של ניתוחים פלסטיים. פעמים רבות, המראה הזה הוא תוצאה של תהליך מורכב, שבו השומן מוצא אל מחוץ לגוף בחלק הראשון של ההליך, לכשעצמו – שלב שיכול להמשך מספר פגישות בקליניקה לאסתטיקה רפואית. השלב הבא יהיה לטפל בעור העודף הנרפה. הליך מתיחת בטן יכול להתאים גם למי שיש לו עור עודף ורפיון בשרירי דופן הבטן. הפופולאריות של הניתוח הולכת ועולה משום שישנה מודעות הולכת ועולה למראה החיצוני כחלק מהדימוי העצמי ומהתדמית האישית.

קהל הפונים יהיה בדרך כלל נשים לאחר הריון

קהל הפונים יהיה בדרך כלל נשים לאחר הריון


מי יהיה קהל הפונים לניתוח מתיחת בטן?

קהל הפונים יהיה בדרך כלל נשים לאחר הריון שלא הצליחו להפטר מאותו ריפוד שהגן על התינוק בזמן ההריון, וכעת הוא נתפש כמיותר, או אצל אנשים שעבר תהליך של הרזייה – בין אם בניתוח – הליך מהיר של הרזייה, או בין אם באמצעות דיאטה ופיתוח כושר גופני. התוצאה לאחר ניתוח למתיחת בטן נשמרת לאורך זמן, אולם נדרשת כאן גם שמירה על הגזרה ואולי אפילו שינוי הרגלים.
מה שאנחנו יודעים כיום שהוא יותר בריא, הוא לרוב יותר מושך,

מה שאנחנו יודעים כיום שהוא יותר בריא, הוא לרוב יותר מושך,


מתיחת בטן – תפיסת גזרה לאחר הורדה במשקל

בשנות האלפיים ישנה מגמה גם בישראל לפתח תחלואים שונים שנובעים מעודף משקל. אם עד להיום התופעה של משקל עודף הייתה לרועץ משום המראה החיצוני, הרי שהמודעות לכך שעודף משקל הוא גורם מרכזי בכמה וכמה מחלות ותופעות בריאותיות, מכניסה אנשים לכושר, לדיאטה ולחדרי הניתוח לניתוחי בטן שונים.

היופי, הבריאות
מה שאנחנו יודעים כיום שהוא יותר בריא, הוא לרוב יותר מושך, לפחות ברמה האבולוציונית של העניין. כך, כדי לשמור על היופי, על האטרקטיביות ועל הדימוי העצמי, ניתוחי בטן הפכו להיות עניין נגיש ברבות מהמרפאות בישראל ובעולם. כך, בקליניקה, ניתן לעשות שינוי שנותן מענה לבעיה האסתטית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל