צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/06/2012

|

17:22

seperator

אחת התופעות הנפוצות והמרגיזות ביותר בקרב הנשים היא תופעת הצלוליטיס. אז מהי צלוליטיס? צלוליטיס היא הצטברות של שומן מתחת לרקמת העור בריכוז גבוה, דבר שיוצר מראה גבשושי אשר דיי בולט בהשוואה לשאר העור כמו כן, מרבית הצלוליטיס מופיעה בעיקר באזור הזרועות והגוף התחתון, מראה זה נחשב ללא אסתטי בקרב נשים רבות אשר פונות למרפאות לאסתטיקה רפואית על מנת להילחם בתופעה.

אחת התופעות הנפוצות והמרגיזות ביותר בקרב הנשים היא תופעת הצלוליטיס

אחת התופעות הנפוצות והמרגיזות ביותר בקרב הנשים היא תופעת הצלוליטיס


גורמי הצלוליטיס

ישנם גורמים רבים להופעת הצלוליטיס כאשר הנפוצים שבהם הם גנטיקה והרזייה. אולם, ישנם נשים אשר יעידו כי הן לעולם לא הרזו או ניסו להרזות וכן בגנטיקה שלהם אין זכר לצלוליטיס ועדיין יש להם צלוליטיס, הכיצד? ובכן, נשים רבות יודעות שהן מעלות ומורידות משקל בכל זמן חייהם – עולות קצת, יורדות קצת, כך שבסה"כ הן נשארות דיי קבועות, אולם אותם שינויים במשקל ובעיקר הירידה, קטנה ככל שתהייה יכולה להוביל לצלוליטיס.
ישנם גורמים רבים להופעת הצלוליטיס כאשר הנפוצים שבהם הם גנטיקה והרזייה

ישנם גורמים רבים להופעת הצלוליטיס כאשר הנפוצים שבהם הם גנטיקה והרזייה


מניעת צלוליטיס

ישנם כמה דרכים שבהם ניתן להפחית את הסיכוי להופעת צלוליטיס בכל זאת וזאת ניתן להשיג על ידי אורך חיים נכון - אכילה נכונה ופעילות גופנית נמרצת הן פעולות חיוניות וכן גם שמירה על חיים רגועים ולא לחוצים – מחקרים הראו כי אורך חיים מלחיץ תורם להופעת צלוליטיס. אולם חשוב לזכור כי יחד עם זאת, אין דרך להבטיח את מניעתו של צלוליטיס זה או היעלמותו המוחלטת.

טיפולים טבעיים
מכוני קוסמטיקה רבים מציעים דרכים שונות להתמודד עם תופעת הצלוליטיס כאשר אין דרך אחת שהיא הטובה ביותר – לכל אחת תהיה הדרך המתאימה לה. על מנת להילחם בצלוליטיס יש צורך להשתמש בחומרים מפרקי שומן כגון שמנים ועיסויים אשר יגרמו לשומן לעבור למערכת הלימפתית ואז להתפנות מן הגוף. טיפול נוסף הוא טיפול פילינג גוף ביתי מקפה שחור ושמן זית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל