צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

20:05

seperator

 

שפתיים חושניות הן החלום הרטוב לא רק של הרבה גברים, אלא גם לנשים שרוצות כאלו לעצמן. השפתיים הן חלק משמעותי מהפנים, ואומרים ברפואה המזרחית - שאופיו של אדם נקבע על פי האיבר הראשון שמסתכלים עליו בפנים. במקרה זה, שפתיים לא מפתיעות, הן מדברות על אדם רווי תשוקה מינית. מסיבה זו, מסיבות אסתטיות ומסיבות נוספות, מדי שנה ישנם מאות ואלפי מנותחי שפתיים שהגדילו אותן אמנם באופן מלאכותי, אולם זה מחמיא ומוסיף גם לתווי הפנים - אפילו שאין זה מתת טבעי - גנטי. כיום - ניתן להשיג את אידיאל היופי - שפתיים חושניות, במספר צעדים פשוטים.

 

תנאים מקדימים לניתוח 

ניתוח לעיצוב ולעיבוי השפתיים בפרט, וניתוחים פלסטיים בכלל הם עניין למי שהסתיימה ההתפתחות הגופנית שלו, והשינויים באיברים יהיו סופיים. לכן, רופא בדרך כלל יקבע כי הגיל המינימלי לניתוח עיצוב שפתיים יהיה 18. הרופא המטפל יחליט לא רק לגבי יעילות הניתוח, אלא גם לגבי חומר המילוי שמשתמשים בו לצורך העניין. 

 

עיצוב שפתיים? בעיקר עיבוי שפתיים

כמובן שישנם כמה סוגי חומרים שמשמשים לניתוח עיבוי האיבר, כשאחד מהם הוא חומר קבוע ו"לא טבעי" כמו סיליקון בשפתיים וגם ביו אלקמיד- חומרים אלו לא נספגים בגוף. מולם נמצאים החומרים בטבעיים שמתרכבים עם הגוף בטבעיות, - ובהם בעיקר הקולגן. היות וחומרים אלו משנים את התוצאה, יש לחזור על התהליך באופן תקופתי אחת למספר חודשים, ולכן זה יכול להתאים למי שמעוניין בתוצאה שניתנת לשינוי. 

 

מה עושים בפגישה המקדימה עם הרופא?

הרופא יתן את דעתו ואת אבחונו לגבי הנתונים האישיים של האדם שמולו ובמסגרת הנתונים שהובאו לידיעתו: מחלות רקע, מבנה פנים, מצב העור, מצב השיניים ועוד. הוא יחווה את דעתו בקשר למיקום הזריקה, ויוכל אף לדמות את התוצאה הסופית באמצעות מחשב.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל