צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/05/2012

|

16:43

seperator

בכוויות, נגרם נזק שלוש פעמים:  הנזק המוחשי שגורם להיווצרות הצלקת, הזיכרון שהצלקת הזו מזכירה לבעל הכוויה בכל פעם מחדש – כשלא ניתן לחמוק ממנה, וגם המראה שמפריע ולעתים גם מביך את בעל הכווייה או את מי שמסתכל עליה. ישנם טיפולים באסתטיקה רפואית שעוזרים לסלק או למזער ככל הניתן את מראה הצלקת שנותרה מן הכוויה. בניתוחים פלסטיים  ניתן לעשות גם טשטוש צלקות מסוגים שונים. במידה שהמקרה דורש זאת, יתכן שיהיה צורך לשייף את ההסרה של רקמה שמתה לפני הניתוח, ואז ניתן להציע מגוון טיפולים כירורגיים לטיפול בתוצאה.

שתל עור אצל אנשים שסובלים מכוויות, הוא שתל של רצועת עור שנלקחת ממקום אחר בגוף

שתל עור אצל אנשים שסובלים מכוויות, הוא שתל של רצועת עור שנלקחת ממקום אחר בגוף


פתרון בדמות שתלי עור

שתל עור אצל אנשים שסובלים מכוויות, הוא שתל של רצועת עור שנלקחת ממקום אחר בגוף המושתל – מקום שאינו נראה לעין לרוב. עובי השתל תלוי בצרכים: ישנו עובי מלא המכיל את כל שכבות העור הנדרשות, וישנו שתל שיכיל שכבות עור מפוצלות- על פי מספר השכבות הנדרש בלבד. התוצאה – צלקת קבועה ומורגשת לרוב.
ישנה אפשרות לאפשר את צמיחת העור במקום באמצעות הליך שיקומי

ישנה אפשרות לאפשר את צמיחת העור במקום באמצעות הליך שיקומי


שחזור באמצעות מתלה חופשי

בסגנון זה, המיקרו כירורגיה מתגייסת לטובת הכוויות, כך שמסירים עם מעטפת העור גם רקמת שריר ואפילו עצמות. אלו מועברים ביחד עם אספקת הדם האורגינלית שהייתה במקום . התוצאה- החלמה איטית עם צורך לטפל באופן תכוף במקום. מדובר על תהליך שמשתמשים בו גם בניתוח לשיחזור שד ואצל חולי סרטן.

להרחיב את הרקמות
ישנה אפשרות לאפשר את צמיחת העור במקום באמצעות הליך שיקומי. מתחת לאזור שאותו מתקנים, מכניסים בלון מרחיב – מכונה עשויה מעטפת סיליקון. הבלון מתנפח בנוזל מוזרק ומפעיל לחץ על הרקמות – כך שאלו מתרחבות בדומה לבטן של הריונית. כך צומח עור נוסף שעושים בו שימוש בתהליך על מנת לשחזר את רקמת העור שיש לה אותו גוון צבע כמו למקום שהושתל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל