צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

29/05/2012

|

17:15

seperator

אצל אנשים רבים הפנימיות קורנת באופן כזה שמאפשר להם להיראות כמה שנים פחות. אולם הנוסחה הזו פועלת אצל יחידי סגולה, ובינתיים – הגוף מתבגר. עדיין לא נמצאה הנוסחה כדי לעצור את המחוגים בשעון הקיום ולכוון אותם לתקופה אחרת בחיים, אולם מה שכן ניתן לעשות זו האפשרות לשלוט על המראה החיצוני באמצעות ניתוחים פלסטיים. טיפולים אסתטיים למבוגרים מאפשרים במידה רבה לשפר את הדימוי העצמי ולהפחית את הדיכאון הידוע, אשר נפוץ בקרב בני הגיל השלישי. ישנם ניתוחים שהם שכיחים יותר או שכיחים פחות, ובעולם רצוי להתייעץ לפחות עם שני רופאים כירורגיים.

אחד הניתוחים הבולטים ביותר שישנם בקרב בני הגיל השלישי הוא ניתוח למתיחת פנים

אחד הניתוחים הבולטים ביותר שישנם בקרב בני הגיל השלישי הוא ניתוח למתיחת פנים


ניתוח הרמת עפעפיים ומתיחת פנים

אחד הניתוחים הבולטים ביותר שישנם בקרב בני הגיל השלישי הוא ניתוח למתיחת פנים. כוכבי טלביזיה וקולנוע מן הזמנים הטובים יכולים להיראות היום עדיין בשיא פריחתם, כשמראה הפנים נשמר חיוני ומופחת מקמטים. כשאל מתיחת הפנים כולם מצטרפת גם מתיחת עפעפיים, נדרשת גם מתיחת צוואר כדי להשלים לתמונה משכנעת שבה העור שבאזור הפנים לא מסגיר את הגיל.
טיפולים אסתטיים מאפשרים במידה רבה לשפר את הדימוי העצמי

טיפולים אסתטיים מאפשרים במידה רבה לשפר את הדימוי העצמי


גברים שבגיל השלישי

בקרב הגברים שבגיל השלישי, המצב מעט שונה מאצל הנשים. בין אם זה קשור למודעות אסתטית, לתפישה תרבותית או לנורמות החברתיות, לא רק שנשים מכל רחבי העולם על פי הסקרים והסטטיסטיקות נוהגות להאריך שנים מעבר לגילאי הגברים, אלא שרק מיעוט מהגברים משקיע ומטפח את הופעתו החיצונית כבעבר.

הכנות לקראת טיפולים אסתטיים למבוגרים
רבים הפונים לקליניקות לאסתטיקה רפואית מנסים למצוא איך להפטר מהמראה העייף ומוצאים פתרונות שונים.  לכל פיתרון ישנה הכנה מיוחדת משלו – לרוב מתבקשים להצהיר על בעיות רפואיות כרוניות כגון מחלות לב ולחץ דם, נטילת כדורים, הפסקת עישון זמן מה לפני הניתוח וכן ביצוע בדיקות דם על פי הדרישה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל