צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

28/05/2012

|

12:00

seperator

ניתוחים פלסטיים – זה נשמע לכם תחום עניין לנשים בלבד? טעות בידכם. היום הגבר המטרוסקסואלי וגברים שחיצוניותם חשובה להם דואגים לשמר את המראה החיצוני שלהם או לשנות אותו בהתאם לחלום ולחזון שלהם. פניה לשטח אסתטיקה רפואית מניבה בסופו שלדבר תגובות חיוביות, כמו למשל מעצם העובדה שהוא אחראי, ערני ומודע לחיצוניותו או לטרנדים העכשויים באופנה – כולל טיפוח הגוף, או למשל פשוט תגובה ישירה ונלהבת מעצם השינוי והמראה הטוב שקיבל. בדרך כלל טווח הגילאים המנותחים נע בין 35-50 משום שאז חל שינוי דרסטי במראה הגוף, וגם במודעות.

מלבד הקטנת שדיים, ישנם ניתוחים להסרת קעקועים, תיקון העור ועוד

מלבד הקטנת שדיים, ישנם ניתוחים להסרת קעקועים, תיקון העור ועוד


מה בא קודם – השינוי או ההרגל?

ישנן תיאוריות רבות הקשורות לעניין הביצה והתרנגולת, מה קודם למה – אולם גברים שחווים שינוי במראה החיצוני שלהם נאלצים לפעמים ללכת למוסדות רפואיים על מנת לשנות את המראה לאטרקטיבי יותר. השאלה הנשאלת היא מה יצית את המוטיבציה לדיאטה או להורדה במשקל – האם טיפול פלסטי, או בדרך המסורתית, הארוכה...
ניתוחים פלסטיים – זה נשמע לכם תחום עניין לנשים בלבד? טעות בידכם

ניתוחים פלסטיים – זה נשמע לכם תחום עניין לנשים בלבד? טעות בידכם


התוצאות נשמרות לאורך שנים

תוצאות של ניתוח פלסטי יכולות להישמר לאורך 5-20 שנים, ושיקולי הכדאיות נמצאים עם המנותח. כאשר חושבים על ניתוח פלסטי, יש לקחת בחשבון כי למרות השינוי הדרסטי שנעשה, עדיין נקיטה באותם הרגלים שהביאו למשל למצב של שומן יתר בשדיים, עלולים להוביל שוב לאותו המצב ובאופן מהיר למדי, ויהיה צורך שוב בשאיבת שומן לגברים.

ניתוחים שונים אצל גברים
מלבד הקטנת שדיים, ישנם ניתוחים להצמדת האוזניים וליישורן, ניתוחי אף – כירורגיים או פלסטיים, ניתוחים לשאיבת שומן ולמתיחת העור על פני האיבר, ניתוחים שנועדו להגדיל את נפח הגוף, כמו למשל ניתוח בתאומים, בשדיים שריריות, ניתוחים להגדלת הפין, ניתוחים למתיחת צוואר, טיפול בקמטי הבעה ואפילו ניתוח הרמת עפעפיים, או כל ניתוח אחר שיכול לפתור בעיות אסתטיות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל