צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

24/05/2012

|

13:21

seperator

בני אדם נוטים להתייחס בעיקר למה שהם רואים ובחזקת התודעה שלהם, ופחות למה שאינו בקו המבט של העיניים. לכן, השומנים שבגב זוכים לפחות התייחסות, ואנשים שעובדים על שיפור המראה החיצוני באמצעות מניפולציה על אזור הבטן "שוכחים" שיש גם את האזור השני: הגב. טכניקת הניתוח החדשה להרמת גב יכולה להיות פתרון מוצלח למי שיש לו שארי שומן בגב, ואינו מצליח להפטר מהם.  אין זה משנה וקשור לעניין הכושר הגופני,  זה יכול להיות שומן עיקש ומוצק שקשה לפרקו. במקרה זה ישנו ניתוח להרמת גב.

הניתוח אשר אורך פחות או יותר כשעה, נחשב לניתוח הרזיה קל יחסית

הניתוח אשר אורך פחות או יותר כשעה, נחשב לניתוח הרזיה קל יחסית


עודפי שומן קשים באזור הגב

כן, גם הגב עלול לסבול ממצבורי שומן עקשים ושאינם משתפים פעולה עם תוכניות כושר גופני ועם תפריט מיוחד. הניתוח הזה יכול להתאים לגברים ולנשים כאחד, ולפתור את הבעיה בתוך זמן קצר יותר מאשר התהליך לפירוק השומנים הטבעי. הטיפול שיקצר הליכים הוא אחד מהניתוחים פלסטיים הפופולאריים בארצות הברית, וכעת גם בישראל.
ישנה גם שיטה מיוחדת לטיפול בשומנים שהצטברו בגב

ישנה גם שיטה מיוחדת לטיפול בשומנים שהצטברו בגב


הניתוח עצמו להרמת גב

הניתוח אשר אורך פחות או יותר כשעה, נחשב לניתוח הרזיה קל יחסית עם רמת סיכון נמוכה, וללא תופעות לוואי מיוחדות. הניתוח נעשה באמצעות הרדמה, ומשך ההחלמה יכול לארוך כשבועיים, על כן יש להתכונן לכך מראש ולפנות תוכניות על מנת להתאושש באופן מלא מכך. גם הצלקות מורגשות רק במקצת – הן מתוכננות לאזור קו החזיה שמסתיר אותן ממילא.

אפשרות להמסת שומן ללא ניתוח
ישנה גם שיטה מיוחדת לטיפול בשומנים שהצטברו בגב – המסת שומנים ללא ניתוח. כך, נתן להזריק לעומק שכבות העור חומר שימיס את השומנים ולאחר מכן אותו חומר ישאב באמצעות מחט זעירה וצינור מתאים. לאחר ההליך לשאיבת שומן, ניתן למתוח או להרים את הגב למנח הרצוי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל