צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

22/05/2012

|

17:26

seperator

בימינו ניתוחים פלסטים מאפשרים לכל אחד לשפר את מראהו ולהיצמד לאידאל יופי אליו הוא שואף. תחום הניתוחים הפלסטים מתקדם באופן מהיר ביותר וניראה כי שבקרוב כמעט כל דבר ניתן יהיה לעשות בתחום זה, אם זה להעלים קמטים, לשנות את מבנה האף, לסדר את האוזניים, לגרום להורדת שומנים ועוד. יש כאלו שמחפשים שינויים קטנים וקוסמטים בעוד אחרים מחפשים שינויים מהותים הכוללים מספר ניתוחים ושינויים.

בימינו ניתוחים פלסטים מאפשרים לכל אחד לשפר את מראהו ולהיצמד לאידאל יופי אליו הוא שואף

בימינו ניתוחים פלסטים מאפשרים לכל אחד לשפר את מראהו ולהיצמד לאידאל יופי אליו הוא שואף


ניתוחים פלסטים, מדוע ?

הצורך לשינוי המראה ולשיפורו קיים אצל כל אחד בין אם הוא דוגל בשינויים וניתוחים פלסטים ובין אם לא. כיום הרבה מהאוכלוסיה מודאגת וחוששת משינויי המראה הצפויים עם הגיל או כאלו שנולדו אם מראה שאינם מרוצים ממנו.  הניתוחים הפלסטים נועדו לענות על הצורך ועל הבעיות הללו ומאפשרית מראה חדש. אורח החיים המהיר שלנו גורם לגופנו להשתנות תדיר, זיהום האוויר, הלחץ השמש החזקה ועוד, כל אלו גורמים לשינויים מהירים, כיום בעזרת שיטות שונות ניתן בקלות יתירה להאט את כל התהליכים הללו.
ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפופולאריים ביותר

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפופולאריים ביותר


ניתוחים פלסטים שעושים שינוי

כפי שהוזכר ניתוחים פלסטים נועדו לעשות שינוי בבני אדם וקשה להצביע על ניתוחים משמעותיים יותר ופחות. ניתן לחלק בחלוקה גסה את הניתוחים הפלסטים לשניים, ניתוחים שנעשים מהסיבה הרפואית וכאלו שנעשים מסיבה אסטטית. גם במאה ה21 ישנם אנשים שסובלים ונולדים עם מומים או עיוותים מסוימים שדורשים תיקון, יש כאלו שנולדים עם מחיצות אף שמכבידות על הנשימה, יש כאלו עם שפה שסועה וועוד. עבור אלו הניתוח הפלסטי נעשהמסיבה בריאותית. כמו כן, ישנם ניתוחים והם הרוב שנעשים מהסיבה האסטטית, רוב הניתוחים ההלו הם המוכרים לנו.

אילו ניתוחים פלסטים קיימים ?
כפי שהוזכר לעיל כיום ניראה שכמות הניתוחים הפלסטיים היא כמעט אין סופית. הניתוחים לרוב מתחלקים לפי אזורים, באזור הפנים ניתן לבצע ניתוחים לתיקון מראה האף, שפה שסועה, הצמדת אוזניים ועוד. כמו כן הניתוחים הפופולארים ביותר הם ניתוחים להגדלת חזה, הקטנת אף, הצרת אגן, הרמת חזה ועוד.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל