צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

22/05/2012

|

17:23

seperator

ניתוחים פלסטים הפכו להיות נפוצים עד מאוד בשנים האחרונות. עם התקדמות הטכנולוגיה והמדע הניתוחים הפכו לנפוצים יותר וזמינים יותר לכל אדם מהשורה. כיום הסיבות לניתוחים פלסטים מתחלקים לשניים, ניתוחים פלסטים שנעשים מבחינה רפואית או ניתוחים אסטטים. ניתוחים משני סוגים אלו נעשים על ידי מנתח פלסטי או על ידי קוסמטיקאית שעברה הכשרה מתאימה על מנת לבצע טיפולים חודרניים.

ניתוחי אף נעשים על מנת לתקן מום אשר פוגע באיכות הנשימה או על מנת לתקן חוסר שביעות רצון ממראה האף

ניתוחי אף נעשים על מנת לתקן מום אשר פוגע באיכות הנשימה או על מנת לתקן חוסר שביעות רצון ממראה האף


אילו ניתוחים כירורגיים קיימים ?

ניתוחים פלסטים כירורגים הם ניתוחים שמבוצעים על ידי מנתחים פלסטים ולא על ידי קוסמטיקאיות מומחות. הניתוחים הללו משתרעים על תחומים כמו, ניתוחי אף, מתיחת בטן, הקטנת חזה, שחזור אף, הצרת אגן ועוד. טיפולים קוסמטים מתייחסים לתחומים כמו פילינג וכדומה. לעיתים בניתוחים הכירוגרים המנותח מורדם וההליך מאוד מזכיר הליך רפואי שמתבצע בבית חולים, לעיתים אכן ניתוחים אלו נעשים בבתי החולים.
ניתוח זה נעשה על מטופלים שסובלים מעודף עור בבטן העליונה או הבטן התחתונה

ניתוח זה נעשה על מטופלים שסובלים מעודף עור בבטן העליונה או הבטן התחתונה


מתיחת בטן

מתיחת בטן הינו הליך כירורגי שמתבצע על ידי רופאים מומחים בתחום זה. ניתוח זה נעשה על מטופלים שסובלים מעודף עור בבטן העליונה או הבטן התחתונה. עודף זה נוצר לרוב כאשר המטופל חווה ירידה משמעותית מאוד במשקל שהותירו אותו עם עור רפוי באזור. העור למעשה איבד את האלסטיות שלו ואינו מצליח לחזור חצורתו הקודמת. בניתוח למתיחת בטן הרופא ימתח את העור על פי שיטות שונות. לעיתים יש לשקול ניתוח זה היטב עוד לפני שמבצעים את הדיאטה.

ניתוחי אף ופילינג
ניתוחי אף נעשים על מנת לתקן מום אשר פוגע באיכות הנשימה או על מנת לתקן חוסר שביעות רצון ממראה האף. ניתוחי האף הם ניתוחים פלסטים פשוטים באופן יחסי ולאחר מנוחה קלה ניתן לחזור לפעילות מלאה ולחיים הרגילים. לאחר הניתוח מודבקת על האף תחבושת קלה שנועדה למנוע תזוזה של האף. טיפולי פילינג הם טיפולים אשר לא דורשים ניתוח ומבוצעים על ידי קוסמטיקאיות. בטיפולים אלו מקלפים את שכבת העור החיצונית על מנת לגלות שכבת פנים חדשה ונקייה יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל