צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/05/2012

|

17:19

seperator

כאשר מחליטים שרוצים לעבור מתיחת בטן או מתיחת בטן בשילוב ניתוח פלסטי יש לבדוק לפני כן את מידת ההתאמה לביצוע ההליך. יש לזכור שניתוחים אלו הם המוצא האחרון במידה ורוצים לשפר במעט את המראה ניתן לעשות זאת באמצעות פילינג או תהליכים אחרים הנפוצים בשנים האחרונות. מתיחת בטן היא תהליך לא פשוט ועל כן יש לנסות לעבור תהליכים אחרים לפני פניה לניתוח זה.

מתיחת בטן הינו תהליך שמתאים גם לגברים וגם לנשים בתנאי שבריאותם הכללית תקינה

מתיחת בטן הינו תהליך שמתאים גם לגברים וגם לנשים בתנאי שבריאותם הכללית תקינה


למי מתאימה מתיחת בטן 

מתיחת בטן הינו תהליך שמתאים גם לגברים וגם לנשים בתנאי שבריאותם הכללית תקינה. לרוב ההליך מצליח לטפל בצורה טובה בעודפי העור שנותרים בבטן אך ישנם מקרים נדירים אשר בהם לא חל שיפור כלל במראה העודף או שכתוצאה מהטיפול עדיין יש חולשה ניכרת בעור של הבטן. קהל היעד הינו, אנשים אחרי דיאטה חריפה שנותרו עם עודפי עור ונשים לאחר לידה שגם כן נותרו עם עודפי עור על גופן.
לא כולם מתאימים לטיפול של מתיחת עור ולכן עבורם מומלץ טיפול פילינג

לא כולם מתאימים לטיפול של מתיחת עור ולכן עבורם מומלץ טיפול פילינג


למי לא מתאים הטיפול ?

לא כולם מתאימים לטיפול של מתיחת עור ולכן עבורם מומלץ טיפול פילינג. אנשים אלו הם נשים שמתכננות להיכנס להריון, לנשים אלו אין טעם לבצע את הטיפול כיוון שלאחר הלידה לא יראו את התוצאות, אנשים בעלי מעט עודף משקל, לאנשים אלו אין טעם לעבור את ההליך אלא רק פילינג. חשוב מאוד להתייעץ עם רופא ולראות מי מתאים לעבור את הטיפול ומי לא.

היכן לבצע את טיפול מתיחת הבטן ?
טיפול מתיחת בטן יש לבצע אך ורק אצל רופא מנתח פלסטי המוסמך לכך. יש לבדוק האם לרופא רישיון בתוקף ןלבדוק את מידת מקצועיותו בתחום. כמו כן, מומלץ להתייעץ עם חברים או אנשים אשר עברו טיפול דומה על מנת לקבל חוות דעת בנוגע לטיפול. כיום ישנם אתרי אינטרנט רבים המאפשרים קבלת מידע בכל התחום הרפואי, מומלץ להיכנס ולבדוק את כל הפרטים החשובים לפני כן.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל