צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/05/2012

|

17:09

seperator

אנשים חווים צלקות על גופם שאמורות להשאר לאורך חיים שלמים. הצלקות הללו יכולות להיגרם כתוצאה מכוויות, מפצעים או מניתוחים שנעשו והתפרים לא הגלידו כראוי. אלו יכולים לפנות לשטח הניתוחים פלסטיים כדי לשחזר את העור שהיה קיים לפני כן. ניתוחים פלסטיים יכולים אם כן לשמש גם בתיקון מומים מולדים, כמו גם פגמים אסתטיים שנגרמו למראה. על מנת לשחזר את העור הקודם, יש להסיר את הרקמה המתה בתהליך שנקרא "הטריה", שנעשה לפני ניתוח שיקומי. זהו ההליך הבסיסי שלאחריו ניתן לבחור על פי הצורך במספר דרכים לשיקום העור.

הצלקות הללו יכולות להיגרם כתוצאה מכוויות, מפצעים או מניתוחים שנעשו והתפרים לא הגלידו כראוי

הצלקות הללו יכולות להיגרם כתוצאה מכוויות, מפצעים או מניתוחים שנעשו והתפרים לא הגלידו כראוי


החדרת שתל ומיקומו על פני העור

השימוש בשתלי עור נעשה בדרך כלל אצל נפגעי כוויות. באמצעות ההליך הזה, ניתן להסיר עור מחלק אחד בגוף, ומעבירים אותו הישר אל החלק הפגוע. מבחינה זו, ישנם שני סוגי שתלים – שתלים לעור בעובי מלא – כלומר משתמשים בכל שכבות הדרמיס, או שתלים לעור בעובי חלקי – השימוש הוא אינו בכל שכבות העור.
אזור תורם הוא כל אזור מוסתר על ידי בגדים

אזור תורם הוא כל אזור מוסתר על ידי בגדים


הדרמטון – מהו?

מכשיר הדרמטון הוא כלי לחיתוך מיוחד בעור. כך, משתמשים הדרמטון כדי להסיר עור מהאזור התורם. אזור תורם הוא כל אזור מוסתר על ידי בגדים – ויכול להיות מאזור פנים הירך או הישבן, ולאחר שקוצרים את העור ממנו, מצמידים לו תחבושת שתמנע זיהום. את העור הנתרם מניחים על האזור הרצוי, מהדקים אותו ומצמידים אותו עוד עם תפרים.

מהו זמן ההחלמה הממוצע?
השתלת עור אינה מצריכה זמן החלמה ארוך, אלא בסביבות שלושה שבועות (ואפשר גם פחות). השתלה של שתל עור מלא תארך יותר זמן. באופן שכזה ניתן לשחזר עור בכל חלק אפשרי בגוף, כמו גם חלקי פנים, ידיים או כל חלק שחשוף לעיני כל, ונדרשת התייחסות אסתטית מיוחדת לתופעה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל