צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/05/2012

|

16:45

seperator

פילינג זה תחום עיסוק בענף הקוסמטיקה אשר מבוצע על עור הפנים כאשר מבצעים סוג של קילוף לעור הפנים בכדי למחוק סימנים וכתמים שונים לא רצויים על העור שלנו. כתוצאה מטיפולי עור פנים בשם פילינג אנחנו מקבלים עור פנים חדש ורענם בעל מראה ולוק צעיר יותר. כאשר עור הפנים עובר את תהליך הקילוף הוא מעודד יצירה של תאי עור חדשים באופן מאולץ ונותן את התחושה הזו. עור פנים ללא פילינג לרוב אצל מבוגרים הוא קשה ויבש יותר עקב חידוש תאי עור באופן פחות תדיר.

פילינג זה תחום עיסוק בענף הקוסמטיקה אשר מבוצע על עור הפנים

פילינג זה תחום עיסוק בענף הקוסמטיקה אשר מבוצע על עור הפנים


ייעוץ מראש

ביצוע של טיפולי פנים, פילינג, חשוב מאוד לבצע ייעוץ מראש אצל קוסמטיקאית או אצל רופא עור מכיוון שישנם מגוון של סוגי טיפולים שונים עבור סוגי עור שונים שיש לאנשים. ביצוע של מסכות וטיפולי פנים מבוצעים בעצרת תכשירים אשר פוגעים בעור ואם אדם בעל עור רגיש במיוחד זה יכול לגרום לכוויות לא רצויות ולכן חשוב מאוד להתייעץ מראש.
פילינג בינוני הינו סוג של טיפול פנים אשר נחשב לטיפול עדין יחסית ומיועד עבור אנשים בעלי עור פנים רגיש

פילינג בינוני הינו סוג של טיפול פנים אשר נחשב לטיפול עדין יחסית ומיועד עבור אנשים בעלי עור פנים רגיש


פילינג בינוני

פילינג בינוני הינו סוג של טיפול פנים אשר נחשב לטיפול עדין יחסית ומיועד עבור אנשים בעלי עור פנים רגיש. החומצות והזרזים שמשתמשים עבור פילינג בינויי הינם פחות מרוכזות ולכן מיועדות עבור עור שנחשב ליותר רגיש מאשר טיפולים אחרים. טיפולי פנים בינוניים מבצועים על יד רופאים מוסמכים מכיוון שהתכשירים שמשתמשים בהם עלולים לגרום לסוגים שונים של כוויות לעור הפנים למרות שהטיפול עצמו אינו כואב או גורם לאדמומיות של עור הפנים.

פילינג עמוק
טיפולי פילינג עמוק מהווה סוג של טיפול עבור אנשים בעלי סוג של עור בהיר ולאחר ביצוע הטיפול העור הופך להיות מאוד עדין ולאחר מספר של שבועות מקבלים את התוצאה המאוזנת והרצויה. טיפול עמוק אינו מיועד עבור אנשים בעלי עור פנים כהה מכיוון שזה עלול לגרום לשינויים מסוימים בעור הפנים של המטופל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל