צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/05/2012

|

16:25

seperator

אפשר לומר כי לתופעת הורידים הבולטים ברגליים יש נטיה להופיע אצל נשים, בין אם בילדות, נערות או נשים בגילאים מבוגרים יותר. מחלת הורידים בגפיים היא אמנם תופעה שמסמנת כי ישנה בעיה בשסתומי הורידים המחזירים את הדם בחזרה ללב (זה קורה בורידים משום שזהו התפקיד שלהם להעלות בחזרה לכיוון מעלה מן הרגליים אל הלב את הדם). כשהדם נאגר במקומות אלו – נעצרת ואף נסוגה, נוצרת התופעה של ורידים בולטים אל העור שהם למעשה קרישי הדם. לרוב לא מדובר בבעיה בריאותית מסוכנת, והיא מוסרת בעיקר עקב כוונות לשמירה על אסתטיקה רפואית.

אפשר לומר כי לתופעת הורידים הבולטים ברגליים יש נטיה להופיע אצל נשים

אפשר לומר כי לתופעת הורידים הבולטים ברגליים יש נטיה להופיע אצל נשים


אפשרות למניעת הורידים הבולטים

פעילות גופנית מתונה היא דרך מצוינת כדי לגרום לדם לזרום בחזרה אל הלב בחיוניות. גם לתזונה יש חלק מכריע – כשאכילת חומרים מונעי עצירות או המעטה במליחות לעומת העמסת מוצרי מזון חריפים כמו פלפל חריף, שום, זנגביל מסייעים במניעת קרישת הדם במקום ושומרים על תקינות קירות הורידים.
פעילות גופנית מתונה היא דרך מצוינת כדי לגרום לדם לזרום בחזרה אל הלב בחיוניות

פעילות גופנית מתונה היא דרך מצוינת כדי לגרום לדם לזרום בחזרה אל הלב בחיוניות


שיטות טיפול בורידים בולטים ברגליים

ישנן לא מעט דרכים לטיפול בתופעה. השיטה העיקרית היא העלמת ורידים בולטים ברגליים באמצעות ניתוח. ישנן דרכים חליפיות כל עוד הטכנולוגיה הרפואית מתפתחת, כמו למשל העלמת ורידים בלייזר, שימוש בגלי רדיו – טיפול שנעשה בהרדמה מקומית ואורך כ- 20 דקות – זהו הטיפול החדשני ביותר כים בתחום. בנוסף ניתן לקבל טיפול מטרש אשר מוזרק אל הורידים הראשיים ומצמק את הורידים הפגועים עד כדי היעלמות.

טיפול שאינו גורם לכאבים
טיפול להעלמת ורידים בלייזר אינו כואב גם הוא, ומאפשר חזרה מהירה לשגרת היום. הטיפול הזה יכול לארוך 45 דקות, כאשר הדרך בה מושגת המטרה היא המסת החומרים הבונים את הורידים הפגומים – ואילו החומרים שבנו אותם נספגים בתוך הגוף לאחר מספר טיפולים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל