צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/05/2012

|

17:12

seperator

שפתיים מלאות ואדומות היו מאז ומעולם מראה נשי חושני, כך נוצר ביקוש מצד נשים להיות בעלי שפתיים מלאות ולעבור ניתוחים פלסטיים לצורך עיבוי השפתיים. ואכן לאורך השנים יותר ויותר נשים פונות לאפיק זה ומעבות את שפתיהן בצורה מלאכותית ללא צורך בפרוצדורה ניתוחית. כיום התהליך כולו נעשה באמצעות הזרקת חומרים פשוטים לשפתיים והיתרון הגדול מתבלט בכך שההליך קצר אשר יכול לשנות את חיי האישה.

שפתיים מלאות ואדומות היו מאז ומעולם מראה נשי חושני

שפתיים מלאות ואדומות היו מאז ומעולם מראה נשי חושני


כיצד לעבות את השפתיים ?

כיום קיימות שתי שיטות עיקריות לעיבוי השפתיים, האחת היא עיבוי שפתיים זמני והשנייה עיבוי שפתיים קבוע. התהליך הראשון נעשה באמצעות הזרקת חומצות היולרוניות לשפתיים, תופעות הלוואי בתהליך זה הן נדירות, העיבוי תקף לתקופה של כשלושה עד שישה חודשים ובמידה ורוצים לחדש את התהליך יש לפנות כל מספר חודשים להזרקה נוספת. בשיטה השניה, עיבוי שפתיים קבוע, מזריקים סיליקון נוזלי לשפתיים, לאחר ההזרקה השפתיים אינו מתקבעות מיד אלא החומר מתעצב ומתקבע תוך מספר ימים, רק אז ניתן לראות את התוצאות הסופיות.
מלבד אלמנט האסטטיקה והיופי לעיבוי שפתיים מעלה את הביטחון בצורה משמעותית

מלבד אלמנט האסטטיקה והיופי לעיבוי שפתיים מעלה את הביטחון בצורה משמעותית


משמעות עיבוי השפתיים

מלבד אלמנט האסטטיקה והיופי לעיבוי שפתיים מעלה את הביטחון בצורה משמעותית. נשים בעלות שפתיים דקות במיוחד מרגישות לעיתים חסרות חושניות, דבר אשר מוריד את הביטחון העצמי שלהן בכל הקשור ליחסים עם גברים. לאחר הליך של עיבוי שפתיים הביטחון העצמי של נשים אלו עלה באופן ניכר, ביטחון זה מסייע רבות בהתנהלות היומיומית.

הכנה לטיפול
אחד החששות הגדולים של נשים לפני טיפול הוא שהטיפול לא יעשה בצורה טובה ויעניק להם מראה מוגזם. על מנת להקפיד על הליך טוב ואכותי יש להקפיד על מספר כללים, מומלץ לקבל חוות דעת מרופא מומחה בעל ניסיון בתחום זה, יש לקבוע פגישת התיעצות ותיאום ציפיות, יש לנסות להבין בדיוק כיצד יראו השפתיים לאחר הניתוח, דבר אחרון, כיום יש הדמיות המאפשרות לרופאים להראות כיצד יראה העיבוי, ועל כן מומלץ לפנות למרפאות שיש ברשותן את הטכנולוגיה הזו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל