צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/05/2012

|

17:03

seperator

ישנו גיל מסוים בו מתחילילם להופיע קמטים במצח, קמטי הבעה, קמטוטי צחוק ועוד. קמטים אלו לעיתים מופיעים בהפתעה גמורה ואינם גורמים אושר רב כאשר מביטים במראה כל בוקר. כיום באמצעות שיטות וטיפולים פשוטים ניתן להעלים את הקמטים הללו. הזרקת בוטוקס היא אחת מהדרכים הנפוצות ביותר כיום להעלמת קמטים.

הזרקת הבוטוקס מתבצעת על ידי רופא מוסמך בלבד שמתמחה בסוג זה של טיפולים

הזרקת הבוטוקס מתבצעת על ידי רופא מוסמך בלבד שמתמחה בסוג זה של טיפולים


זריקת הבוטוקס לפנים

מחקרים רבים בשנים האחרונות מראים כי טיפול הבוטוקס הוא אחד היעילים שקיימים ועל כן הפופולאריות שלו עולה. הזרקת הבוטוקס מתאימה לנשים ולגברים שרוצים לשפר את מראה פיהם במינימום כאב ותופעות לוואי. יש המגדירים את שיטת טיפול זו כמהפכה בתחום האסטתיקה הרפואית. הזרקת בוטוקס מתאימה לקמטים דינאמיים הנוצרים בשל פעילות יתר של שרירים והבעות פנים, השיטה אינה יעולה כלפי קמטים שנוצרו עקב חשיפת יתר לקרני שמש וקמטים שנוצרים עקב תורשה.
בוטוקס היא אחת מהדרכים הנפוצות ביותר כיום להעלמת קמטים

בוטוקס היא אחת מהדרכים הנפוצות ביותר כיום להעלמת קמטים


כיצד מבוצעת הזריקה ?

הזרקת הבוטוקס מתבצעת על ידי רופא מוסמך בלבד שמתמחה בסוג זה של טיפולים. משך ההזרקה הינו כרבע שעה, במהלך זמן זה מבוצעת סדרה של זריקות תת עוריות המתמקדות בשרירי ההבעה בפנים. המחטים המשמשות להזרקה הן דקות עד מאוד וכמעט ולא גורמות לכאב. ההזרקה מתבצעת בכמויות קטנות עד מאוד ובהדרגתיות על מנת למזער תופעות לוואי ונזק פוטנציאלי. השינוי בעקבות ההזרקה מתחיל להופיע כעבור כארבעה ימים מסיום הטיפול והשיא מגיע לאחר כשבועיים.

תיקונים ומשך השפעת הטיפול
בימים לאחר הניתוח יתכן שתופיע נפיחות קלה באזור הזריקות, מדובר בתופעות שנעלמות במהרה. לאחר כשבועיים נדרשים המטופלים להגיע לביקורת במהלכה הרופא מתרשם מהתוצאות ומבצע תיקונים במידת הצורך. תוצאות הטיפול נשמרות לתקופה של ארבעה חודשים עד חצי שנה, בתום תקופה זו נדרש טיפול נוסף. את הטיפול חובה לבצע אצל רופא מוסמך בתחום על מנת שהתוצאות יהיו הטובות ביותר. מומלץ להיוועץ ברופא משפחה או בחברים על מנת לקבל המלצה אודות רופא מתאים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל