צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/05/2012

|

17:10

seperator

הזרקת בוטוקס לפנים היא כיום אחד מהתהליכים הנפוצים על מנת להצעיר את עור הפנים ולהקנות לו מראה מתוח יותר. הבוטוקס הוא חלבון צמחי המופק במעבדות שונות, הוא נכנס לשימוש בשנות השבעים וכיום הוא נפוץ בעולם כולו. את החומר מזריקים לאזורים הנחוצים על מנת למלא אותם. לאחר מכן הרופא מעסה את האזור על מנת להגיע לצורה הרצויה. התהליך כולו לא אורך זמן רב מידי וכעבור מספר פגישות מסתיים הטיפול כולו.

כמו כל טיפול רפואי הזרקות בוטוקס עלולות להיות מלוות בתופעות לוואי

כמו כל טיפול רפואי הזרקות בוטוקס עלולות להיות מלוות בתופעות לוואי


תופעות לוואי בהזרקת בוטוקס

כמו כל טיפול רפואי הזרקות בוטוקס עלולות להיות מלוות בתופעות לוואי. התופעות שעלולות לצוץ הן, אובדן כוח, כאבים באזור הזריקה, יובש בפה, כאבי ראש ולפעמיים גם צוואר, ראייה מטושטשת, עפעפים נפוחים, חולשה בשרירים ועוד. התופעות לרוב חולפות לאחר מספר ימים וברובן אינן מהוות סכנות בריאותיות. במידה ותופעת לוואי נשארת לאורך זמן יש לפנות בדחיפות לרופא.
הדבר החשוב ביותר הינו לבחור את הרופא הטוב ביותר ועדיף שהוא יהיה מנתח

הדבר החשוב ביותר הינו לבחור את הרופא הטוב ביותר ועדיף שהוא יהיה מנתח


כיצד למנוע ולצמצם את הסיבוכים בטיפול בוטוקס ?

דבר ראשון והחשוב מכל הוא לבצע את הטיפולים האסתטיים אצל רופא מומחה עם המלצות. בעת הזרקת הבוטוקס לשרירי המצח חשוב כי המנתח יזריק את החומר כך שהחלק הצדדי של הגבות ישאר גבוה ולא יצנח למטה, בהזרקה לשרירי הפה חשוב לבצע את ההזרקה בכמויות זעירות ובשלבים על מנת לא לפגוע בשרירים באזור, באופן כללי, את כל ההזרקות יש לבצע בצורה מדודה ולא בפעם אחת.

כיצד לבחור מטפל בצורה הטובה ביותר
הדבר החשוב ביותר הינו לבחור את הרופא הטוב ביותר ועדיף שהוא יהיה מנתח. כיום לא רק מנתח מוסמך לבצע הזרקת בוטוקס, למרות זאת, מאחר ומנתחים מכירים את האנטומיה בצורה הטובה ביותר בעיקר את שרירי הפנים עדיף שהם יבצעו את הטיפולים הללו. שנית, במידה ונמצא מטפל טוב, מומלץ ששאר הטיפולים יעשו אצל אותו אדם תהליך זה מזרז את הטיפול והופך אותו לטוב יותר מכיוון שכל המידע כבר נמצא אצל המטפל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל