צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/05/2012

|

14:23

seperator

אקנה היא תופעה שמתפתחת בדרך כלל בגיל ההתבגרות, ומשום שישנן צלקות שנגרמות עקב התופעה, אפשר לטעות ולחשוב שאותן הצלקות לא תיעלמנה לתמיד ותותירנה פנים עקובות חטטים וסימנים שונים נוספים. גם מבוגרים בגילאי שנות השלושים לחייהם לוקים בתופעה הזו, כאשר כל שכבות העור עלולות ללקות באקנה – שהיא למעשה דלקת בבלוטות החלב וכן זקיקי השערות. התופעה מתייצבת לעתים קרובות עם חלוף הזמן, או שהסימפטומים לפחות נרגעים.ישנם פצעי פקק – לבן (סתום באופן מושלם) או שחור (אינו סתום באופן מושלם). דליפת הנוזל מתוך קומדון (פצע האקנה) עלול ליצור תגובה דלקתית על פני עור הפנים.

הסרת צלקות אקנה היא אפשרית כיום, אפילו אם מדובר בשכבה פנימית של העור בפנים

הסרת צלקות אקנה היא אפשרית כיום, אפילו אם מדובר בשכבה פנימית של העור בפנים


הותרת צלקות על פני העור

שכבת העור העמוקה עלולה להנזק, וכשנגרם לה נזק, הגוף ינסה לתקן את עצמו ולשפות את הנזק תוך שחזור הרקמה שנפגעה. התופעה הזו היא הגורמת לצלקות האקנה, כשמקרי אקנה חמורים עלולים להוביל לצלקות רבות לכל החיים. כיום, ישנו הציוד המכני הנדרש כדי לתקן את הצלקות הללו ולגרום לפנים להיראות חלקות ולטשטש את הפצעים.
אקנה היא תופעה שמתפתחת בדרך כלל בגיל ההתבגרות

אקנה היא תופעה שמתפתחת בדרך כלל בגיל ההתבגרות


טיפול בצלקות אקנה באמצעות לייזר

הסרת צלקות אקנה היא אפשרית כיום, אפילו אם מדובר בשכבה פנימית של העור בפנים.באמצעות המכשור החדיש ניתן לפעול סביב סיבי הקולגן וכך לטשטש את הצלקת. כך, מקרינים קרני אור מרוכזות אל מבעד לשכבת הדרמיס. כך, פעולת השיקום מתבצעת כשאינה פולשנית ולא מסבה נזק לשכבות העליונות ממנה.

טיפולים באסתטיקה רפואית
חשוב לקחת בחשבון כיב טיפולים באסתטיקה רפואית שיש להם השלכות לכל החיים וכן על הבריאות של המטופל באופן ישיר, יש לקחת בחשבון מי הוא אותו גורם מקצועי שמטפל בכם, מהו הציוד המקצועי שלו ואם אושר וגם עומד על פי מכון התקנים האמריקני FDA – כך שהסיכונים הידועים הולכים ופוחתים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל