צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/05/2012

|

14:19

seperator

ניתוחים פלסטיים נועדו לשנות את המראה החיצוני של האדם על פי הטעם, ולכן אפשר לומר כי אינם נחוצים – לפחות לא במידה הדחופה שניתוחים רפואיים נחוצים. כאשר נמצאים עדיין בגיל ההתבגרות כשהגוף עדיין לא סיים את התפתחותו, נוטים לאחר את מועד הניתוח של ניתוחים פלסטיים בגיל ההתבגרות עד שהגוף נמצא במצב יציב, וזה קורה לערך לאחר גיל 20 או אפילו לפני. לאחר גיל זה, ניתן לומר שכל גיל יכול להתאים לניתוח פלסטי, אולם זה לא מעיד על הצורך עצמו בניתוח. לצורך העניין נחוצה התייעצות עם מספר רופאים מומחים.

ניתוח חזה יתאים רק לאחר שהחזה סיים את גדילתו בגיל ההתבגרות

ניתוח חזה יתאים רק לאחר שהחזה סיים את גדילתו בגיל ההתבגרות


ניתוח להגדלת החזה

הגדלת חזה היא אחד הניתוחים המבוקשים ביותר בתחום הרפואה הפלסטית. הרצון לשנות ולהגדיל את החזה יכול לנבוע מתוח חזה א-סימטרי, חזה קטן למדי או חזה נפול אשר מעוניינים להפוך אותו למלא יותר בזמן הרמתו. במקרים כגון אלו, ניתוח חזה יתאים רק לאחר שהחזה סיים את גדילתו בגיל ההתבגרות, כפי שהרופא ימליץ.
ניתן לומר שכל גיל יכול להתאים לניתוח פלסטי

ניתן לומר שכל גיל יכול להתאים לניתוח פלסטי


ניתוחי אף

ניתוח אף הוא אופציה לשינוי משמעותי במראה הפנים, וידוע כי מי שעושה שינוי באיבר מרכזי וחיוני זה יכול להרגיש שנעשה אפילו שינוי באופי או בשדר החיצוני שלו, משום שכל המבטים מופנים לאזור הפנים בזמן תקשורת, ושנית – גם מי שעבר את הניתוח יכול להרגיש את המיקוד הזה, את השיפור שמוביל גם לשיפור בהרגשה.

ניתוח למתיחת פנים
את הניתוח הזה אפשר לעשות גם כאשר האדם סובל מפנים בעלות שומן שאותו שואבים ומפחיתים, ואז העור לאחר התהליך הופך רפוי. הניתוח הזה יכול להתאים גם לבעלי קמטים, אולם הכול נתון לחוות דעתו של רופאים ממליצים – רצוי לגשת ליותר מרופא אחד כדי לקבל חוות דעת מקצועית, ולהמנע מטעויות בניתוחים קריטיים כאלו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל