צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

07:46

seperator

כל מי שנאבק אי פעם במשקל עודף יודע כי דיאטה היא אחת הפעולות הקשות ביותר שצריך להתמודד איתן בשל העובדה כי הדיאטה מתחילה בראש, והיא דורשת שינוי מהותי בתפיסה, בהרגלים ובדרך החיים לה הורגלנו מזה שנים רבות. העיקרון הוא די פשוט - לצרוך פחות שומנים וקלוריות מכפי שאנו מוציאים. אולם ישנם מקרים בהם אנו מצמצמים את כמות הקלוריות היומיות, אין לנו יכולת לקבוע מהיכן ירדו השומנים שעל גופינו.

 

מאין יורד השומן של הגוף?

בזמן דיאטה, האזורים הראשונים שמאבדים שומן ומצמצמים היקפים הם אזור הפנים והחזה. ניתן להבחין באנשים שעושים דיאטה קודם כל על ידי התבוננות בשינוי שחל מסביב לפנים. לעומת זאת, רובנו מעוניינים לאבד ומנים ולצמצם היקפים דווקא באזורים אחרים כמו הבטן התחתונה והירכיים. לרוע המזל, אלו האזורים האחרונים אליהם הגוף פונה לשם שריפת שומנים.

 

כיצד מצמצמים היקפים באזורים הרצויים?

על מנת לעזור לנו לצמצם היקפים באזורים הרצויים לנו יש צורך בהתערבות כירורגית או בניתוחים פלסטיים הקשורים לתחום כגון שאיבת שומן, הוא ניתוחים להצרת היקפים. ישנם הרבה מכשירים שמסייעים לגוף לשרוף שומנים, חלקם אפילו מכשירים שניתן לרכוש ולעשות בהם שימוש ביתי. הטיפול הוא לא פולשני, וללא כאבים ולכן נחשב לטיפול האידיאלי ביותר שניתן לקבל בתחום הצרת ההיקפים. בעזרת המכשירים הללו ניתן גם לצמצם ולהעלים לחלוטין את תופעת הצלוליטיס ממנה סובלות נשים רבות.

 

מהו מכשיר הבלה קונטור?

אחד המכשירים הביתיים הנפוצים ביותר להצרת היקפים או מכשיר הבלה קונטור. מדובר במכשיר אשר פותח במדינת ישראל המבוסס על פעולת האולטרא סאונד ומסייע בשריפת שומנים יעילה ובהצרת היקפים. היתרון הגדול שלו נמצא בעובדה שניתן להצמיד אותו לאיבר אותו אנו מעוניינים לצמצם, והוא פועל ללא תופעות לוואי וללא כאבים, מעניק לנו בטן שטוחה וירכיים חטובות.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל