צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

30/04/2012

|

12:53

seperator

ניתוח למתיחת בטן הוא ניתוח שהופך לנפוץ יותר ויותר. לחלק מהאנשים הוא יכול להיות מועיל במיוחד וחלק מיותר.  הניתוח יעיל במיוחד אצל נשים לאחר לידה ואצל גברים ונשים אחרי ירידה משמעותית במשקל. לאחר ירידה משמעותית במשקל, העור נותר רפוי במקומות בהם ירדו אחוזי השומן ולכן מתיחת הבטן מומלצת לאנשים אשר סובלים מעור רפוי.

בניתוחי מתיחת בטן הרגילים המנתחים הפלסטיים נמנעים מביצוע שאיבת שמן בגלל הסיכון לסיבוכים אפשריים

בניתוחי מתיחת בטן הרגילים המנתחים הפלסטיים נמנעים מביצוע שאיבת שמן בגלל הסיכון לסיבוכים אפשריים


למי מיועד הניתוח ?

כפי שהוזכר לעיל הניתוח מתאים לנשים לאחר לידה או לגברים ונשים שירדו במשקל וסובלים כרגע מעודפי עור באזורים מסוימים. חשוב לציין שהניתוח אינו מתאים לסובלים מבעיות משקל, במקרה זה יש לרדת במשקל לפני הניתוח ורק אז לבצע ניתוח לשם תיקון מראה הבטן. ניתוח זה אינו מומלץ לנשים המתכננות להיכנס להריונות נוספים כיוון שבמהלך ההריון יש התרופפות של שרירי הבטן ובעקבותיה היווצרות של עודפי עור. לכן, אין טעם לבצע ניתוח שיתקן את מה שעתיד להתקלקל בקרוב.
ניתוח למתיחת בטן הוא ניתוח שהופך לנפוץ יותר ויותר

ניתוח למתיחת בטן הוא ניתוח שהופך לנפוץ יותר ויותר


מתי לבחור בניתוח זה ?

למרות שהניתוח נישמע פשוט והתוצאה חיובית ומרשימה, ניתוח מתיחת בטן הוא ניתוח משמעותי ויש לשקול היטב את אופציית הניתוח לפני הבחירה בו. חשוב לדעת בדיוק מה מפריע במראה הגוף ולפרט זאת צורה הטובה ביותר בפני הרופא. ככל שהפירוט יהיה מדוקדק יותר כך הניתוח והטיפול יהיה מתאים יותר ויספק תוצאות טובות יותר. במקרים בהם עיקר הבעיה היא עודף שומן ואין עודף ניכר של עור הטיפול המתאים יותר יכול להיות שאיבת שומן. כמו כן במקרים אחדים ניתן לבצע מתיחת בטן קטנה ולשלב אותה עם שאיבת שומן.

שאיבת שומן ומתיחת בטן
בניתוחי מתיחת בטן הרגילים המנתחים הפלסטיים נמנעים מביצוע שאיבת שמן בגלל הסיכון לסיבוכים אפשריים. כיום יש שיטת ניתוח חדשה בשפ ליפואבדומינופלסטי, המנתח מתייחס לכל פלג הגוף באופן הרמוני וכוללץ השיטה מאפשרת מתיחת בטן יחד עם שאיבת שומן מכל דופן הבטל ואזור המותניים לשם קבלת  עיצוב אחיד והומוגני. שיטה זו מאפשרת תכנון מקיף מראש על מנת שהרופא יכין את המתיחה בצורה נכונה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל